quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:06 schreef tong80 het volgende:
'Ik heb alles gedaan wat in mijn bereik lag.
Voor die schwalbe van Maxi?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:10 schreef Byte_Me het volgende:
argentinie had een strafschop moeten krijgen in plaats van een gele kaart, in de 87ste minuut. dan had het er heel anders uitgezien.
Toch grappig dat die verschillende tv merken ook verschillende wedstrijden uitzenden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:46 schreef Stuart het volgende:
Jammer dat Argentinië eruit ligt. Goed, knap dat er 2 penalty's werden gestopt maar toch vond ik het spel mooier, beter en eerlijker van de Argentijnen. Jammer dus
Hij had Duitsland in de tang omdat hij druk zette op hun verdediging. Ik vind het altijd bizar dat coaches van dat niveau dat niet zien maar een gewone jan en alleman wel. Hij was zo Angstig als Dick en verloor daardoor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:11 schreef tong80 het volgende:
Schandalig dat ie op de jeugd gokte en als het er op aan komt. Messi niet gebruikt en Riquelme wisselt.
Had jij een Grundig TV dan?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Toch grappig dat die verschillende tv merken ook verschillende wedstrijden uitzenden.
Argentinie beter.
Hmm.., Maxi werd zeker ook wel geraakt door die Duitse verdediger, maar of het echt een strafschop was, ik heb m'n twijfels.. Hij viel wel heel vlotjes.. Aan de andere kan vond ik geel dan weer onterecht.., 't was een grensgeval..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:10 schreef Byte_Me het volgende:
argentinie had een strafschop moeten krijgen in plaats van een gele kaart, in de 87ste minuut. dan had het er heel anders uitgezien.
Kom op zeg, Cruz raakte geen pepernoot, stond alleen maar buitenspel of beging domme overtredingen. Hij heeft werkelijk NIETS gebracht behalve het inschieten van z'n penalty. En dat was niet z'n taak.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:12 schreef Paul_NL het volgende:
Hij had gewoon pech dat hij zijn keeper moest wisselen anders had hij na de 1-1 Aimar of Messi in kunnen brengen.
De wissel van Crespo voor Cruz was prima. Hij kon zich fysiek wel meten met de Moffen en schoot de pingel perfect binnen.
Je draait iets heel belangrijks om:quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:27 schreef Paul_NL het volgende:
Voor mij is het simpel, bal was weg, Maxi werd geraakt, Maxi neer, Mof geel, bal op de stip. Als je tackled moet je de bal hebben en niet de man.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:27 schreef Paul_NL het volgende:
Voor mij is het simpel, bal was weg, Maxi ging neer, werd geraakt, Maxi terecht geel, bal niet op de stip. Als je een schwalbe maakt moet je niet vallen voordat je geraakt wordt.
Nee z'n taak was scoren. De spitsen van Argentinie hebben de hele wedstrijd geen kans gehad. Dat lag aan het middenveld dat de spitsen niet bereikte en zich in de tweede helft helemaal terug trok. Een nieuwe spits erin was dus zowiezo al overbodig want ze kregen toch geen scoringsmogelijkheden. Bovendien stonden ze met 1-0 voor.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:47 schreef twi het volgende:
[..]
Kom op zeg, Cruz raakte geen pepernoot, stond alleen maar buitenspel of beging domme overtredingen. Hij heeft werkelijk NIETS gebracht behalve het inschieten van z'n penalty. En dat was niet z'n taak.
hey, als je een sliding maakt in het strafschopgebied, moet je 100% de bal spelen. dat werd echter niet gedaan, de speler werd geraakt en de bal helemaal niet. en hij ging toch echt niet neer nadat hij geraakt werd.quote:
De speler werd geraakt nadat hij zijn val had ingzet. Medina Cantalejo had 'm gegeven ja, maar gelukkig had deze scheidsrechter ze wel allemaal op een rijtje.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:56 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hey, als je een sliding maakr in het strafschopgebied, moet je 100% de bal spelen. dat werd echter niet gedaan, de speler werd geraakt en de bal helemaal niet. als we het dan toch over schwalbes hebben (niet voor niets een duits woord), hoe vaak zijn die duitsers gaan liggen en hebben een vrije trap gekregen? ik heb er zeker 4 geteld.
Als Van Gaal gewoon voor de 1-0 was gegaan waren wij misschien wel wereldkampioen in 2002 geworden.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:37 schreef Beschouw het volgende:
Wat is dat toch met die coaches? Na de 1-0 naar achteren rennen ipv de 2-0 willen maken. Zo kwamen de Duitsers (die echt niet overlopen van kwaliteit) terug in de wedstrijd. En dan die wissels. Cruz en niet Messi, Riquelme er uit. Pekerman heeft de nederlaag over zijn ploeg afgeroepen, hoe goed hij zijn ploeg in de voorgaande wedstrijden ook liet spelen. Argentinië heeft op het toernooi tenminste nog willen voetballen. Dat kan van niet veel andere ploegen gezegd worden.
Een vraagje resteert nog: waarom mocht Klose keeper Abbondanzieri ongestraft uit de wedstrijd schoppen? Dacht dat keepers in het doelgebied bescherming genoten.
Hij werd gewoon geraakt. Dus pingel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:01 schreef twi het volgende:
[..]
De speler werd geraakt nadat hij zijn val had ingzet. Medina Cantalejo had 'm gegeven ja, maar gelukkig had deze scheidsrechter ze wel allemaal op een rijtje.
Had Maxi het slimmer aangepakt en pas gaan duikelen wanneer die Duitser zijn been had geraakt, had ik het met je eens geweest. Hij ging gewoon veel te graag liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |