Vooralsnog denk ik dat ie wissel zal worden, als die nieuwe ok is. Of Arnold moet z'n kans gelijk grijpen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:06 schreef S-Two het volgende:
Denken jullie trouwens dat Kruiswijk weer een basisplek zal krijgen of dat hij, net als vorig seizoen, weer buiten de boot zal vallen?
Ik wilde MP wat voer voor zeiken laten behouden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:00 schreef clauwheee het volgende:
Je mist er een paar Puur. En Sankoh?
Gelukkig?quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Gelukkig nog net gequote voor je stiekeme edit.![]()
Ik dacht alquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Puur het volgende:
[..]
Ik wilde MP wat voer voor zeiken laten behouden.
En Sankoh is natuurlijk volgend seizoen genaturaliseerd.
T'is gewoon een reactie op het jarenlange gezeik over onze scandi's, niks meer niks minder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:10 schreef Puur het volgende:
[..]
Ik wilde MP wat voer voor zeiken laten behouden.
Nee daag die sukkel nou niet uitquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:22 schreef clauwheee het volgende:
Nou, aan onze rijtjes te zien is die reactie nog niet helemaal terecht. Dus, nog meer zeikpuntjes, kunnen we die ook gelijk even doornemen
Ik met een heel pak zout!!! wat een raar bericht.quote:Op donderdag 13 juli 2006 09:14 schreef clauwheee het volgende:
Ik neem het met een hele grote korrel zout
Dus de laatste pion in zo goed als binnen. Nog nooit van deze meneer gehoord, maar ik heb veel vertrouwen in de TS..quote:FC Groningen is dichtbij een akkoord met Ondre Svejdik.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik met een heel pak zout!!! wat een raar bericht.
Ik word net wakker, kijk op voetbalzone en zie dat staan... Mijn hemel NEE, was het eerste dat door mijn kop schoot.. Een stel joden die mijn club naar de kloten helpen. maar na het nogmaals gelezen te hebben en even er wat wakkerder nuchter over na heb lopen denken lijkt het mij behoorlijke onzin...![]()
Tenzij ze voor de komende 20 jaar ieder jaar 70 miljoen in de club pompen, anders mogen ze opzouten!!![]()
[..]
Dus de laatste pion in zo goed als binnen. Nog nooit van deze meneer gehoord, maar ik heb veel vertrouwen in de TS..![]()
dit is hem dus..
[afbeelding]
quote:
Hij lijkt op Jan Veenhof...quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:05 schreef savelkoul het volgende:
zit een goeie kop op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |