Misschien kent ie het verschil tussen witte bolletjes en postzegels niet?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:04 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Tien witte bolletjes voor 39 cent vind ik wel erg weinig hoor.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:04 schreef nsfw het volgende:
Als je dat brood eet kots je het waarschijnlijk vanzelf weer uit...
Talpa
[afbeelding]
Ik heb het gelukkig niet niet gezien, en al had ik dat, dan nog zou ik het nog niet kopen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zijn er echt mensen die dat kopen?
Ik zag een vrouw 2 zakken kopenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:26 schreef TheDenialTwist het volgende:
Zijn er echt mensen die dat kopen?
Ik dacht dat het zo duur was bij de hemaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:04 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Tien witte bolletjes voor 39 cent vind ik wel erg weinig hoor.
Zal wel over datum zijn, word het keihardquote:Op zondag 2 juli 2006 00:19 schreef Morwen het volgende:
Hoe krijgen ze dat in die vorm in een zak, vraag ik me dan weer afHet is vaak al een wonder dat zes bolletjes niet als een vormloze homp in zo'n zakje zitten.
![]()
Aha, nu weet ik hoe ze het gedaan hebben. Ze hebben gewoon brood dat bijna over datum was in de vorm van een Talpa logo gelegd. Na een bepaalde tijd schimmeld het dan vanzelf wel aan elkaar en is het brood hard genoeg om makkelijk in een standaard broodzak te stoppenquote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Zal wel over datum zijn, word het keihard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |