abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39457330
quote:
Op zondag 2 juli 2006 17:28 schreef Dragunov het volgende:
Wat waren de statistieken, kilometer stand etc toen jij hem kocht?

Ik kan nu een blauwe kopen met 160K en zit er eigenlijk over na te denken om hem op te halen.

Ik wil er eigenlijk een jaar in rijden voordat ik een 156 neem.
de 8v motoren zijn betrouwbaarder als de 16v motoren. Wat niet wil zeggen dat ze slecht zijn, de motoren van Alfa zijn betrouwbaarder als van de meeste mensen en er gaat eigenlijk zelden iets stuk. (bij de 16v wil de nokkensasversteller wel eens kapot gaan, maar hiermee kan zonder probleem doorgereden worden).

Maar meld je eens aan op www.artc155.nl daar vind je antwoord op al je vragen.

Mijn auto heb ik gekocht bij 183.000km en staat nu op 219.000km dit met alleen een kapotte uitlaat en versleten schokbrekers (wat bij bijna 220.000km niet ongewoon is). Ook heb ik een probleem gehad met mijn remkrachtverdeler. Al met al niet echt schokkende of bijzondere dingen, alleen vreet mijn auto bandjes, maar dat kan ook aan mij liggen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_39457363
quote:
Op zondag 2 juli 2006 18:29 schreef stinkie het volgende:
Als je goedkoop een auto wil kopen: doen, want Alfa's kosten geen drol
Als je rijplezier wil heben, niet doen, want ze staan vaker stil dan dat ze rijden
Als je weinig onderhoudskosten wil hebben: helemaal niet

Ik denk dat de dag dat onze 145 de deur uitging de gelukkigste uit mijn leven was. Dat ding heeft in minder dan een jaar na aanschaf nog een keer de aanschafwaarde gekost. Heeft maanden stil gestaan wachten op onderdelen en ging nog een keer de aanschafwaade kosten voor de apk. Exit dus. Persoonlijk moet ik de eerste nog tegenkomen die probleemloos met een Alfa heeft gereden. sowieso wegblijven bij Italianen, de Fiats waar ik in gereden heb waren ook niet denderen
Dan vraag ik me echt af hoe jij met die auto omging. Dat Alfa's perfect auto's zijn zal ik nooit beweren, maar zoals jij ze omschrijft is ook zwaar overdreven/op het randje van onzin.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zondag 2 juli 2006 @ 21:03:51 #53
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39457610
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:55 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dan vraag ik me echt af hoe jij met die auto omging. Dat Alfa's perfect auto's zijn zal ik nooit beweren, maar zoals jij ze omschrijft is ook zwaar overdreven/op het randje van onzin.
Kan best hoor.
Je hebt slechte Alfa's en goeie Alfa's en het verschil tussen die twee is wat groter dan bij de meeste andere merken. Volgens mij omdat er (soms) debielen in rijden, en omdat de techniek van Alfa wat fijngevoeliger is dan bij andere merken.
Een slechte Alfa wens je niemand toe, daar moet je dus met een ruime boog omheen lopen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 4 juli 2006 @ 14:46:57 #54
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_39507026
* Thijz verlangt nog hevig terug naar zijn oude 155

Ik vind het alleen jammer dat de achterbank niet deelbaar is, voor de rest een genot om in te rijden.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_39507201
ZIjn 2e hands 146 een beetje te doen eigenlijk?
pi_39513969
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 14:52 schreef Scorpie het volgende:
ZIjn 2e hands 146 een beetje te doen eigenlijk?
Die zijn een tijdje hip geweest als lease auto's. Die 2e hands lease bakken moet je meestal niet hebben
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39514077
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Die zijn een tijdje hip geweest als lease auto's. Die 2e hands lease bakken moet je meestal niet hebben
Whehe nee dat kan ik begrijpen, maar particulier zijn ze wel goed te doen toch?
En die 147 al helemaal qua lease-auto`s

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2006 18:42:00 ]
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:42:39 #58
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39514118
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:37 schreef existenz het volgende:

[..]

Dat valt meestal wel mee hoor, die krijgen hun onderhoud echt wel.
Ik zou wel met een boog om de boxermotoren lopen. Die zijn bijna allemaal te zwak voor de zware 145/146. En zuiipen meer dan de 16V motoren.

1.9 JTD is ook een fijne kar. 2.0 diesel is ook geen slechte, maar wel een "ouderwetse" diesel.
pi_39514164
quote:
Op dinsdag 4 juli 2006 18:42 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Dat valt meestal wel mee hoor, die krijgen hun onderhoud echt wel.
Ik zou wel met een boog om de boxermotoren lopen. Die zijn bijna allemaal te zwak voor de zware 145/146. En zuiipen meer dan de 16V motoren.

1.9 JTD is ook een fijne kar. 2.0 diesel is ook geen slechte, maar wel een "ouderwetse" diesel.
Gaat ook niet om het onderhoud. Beter onderhoud dan bij een leasebak kan bijna niet. Ze worden echter gewoon echt afgeragd...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 4 juli 2006 @ 18:46:25 #60
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_39514234
Dat worden alle Alfa's
Maar sowiezo is denk ik 90-95% van de 146 een leasebak, dus zoveel keuze heb je niet. Dingen kunnen best wat hebben trouwens, zolang je maar geen afgetrapte boxer koopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')