doe toch normaal vent.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zu Gast bei Freunden zeggen ze dan
toen kwam de ware aard van het volkje even boven drijven
das maar een klein groepje, het merendeel respecteerd andere volksliederen gewoon. Ook kunnen fans van de tegenpartij zich gewoon mengen onder de oranje fans zonder bang te hoeven zijn dat ze gemolesteerd worden, en dat kun je lang niet over alle andere landen zeggen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef CANARIS het volgende:
[..]
doe toch normaal vent.
Geen volk is onbeschofter als het Nederlaandse wanneer het om respekt voor anderen landen gaat. Ooit gehoord hoe "wij" ons gedragen wanneer het volkslied van een ander land wordt gespeeld?
Dan ga jij huilen om een fluitconcert bij penalties?
1 dimensionale polder knakker!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:50 schreef 456 het volgende:
ik heb denk ik zon 40-45 keer gevloekt vandaag
Ik gunde ze de winst van dit toernooi wel hoor. Ze hebben immers al twee oorlogen verloren.quote:
wat huil je nou, kansloze kut kneus... Als NL 3e zou zijn geworden was t hier ook dik feest..quote:Op zondag 9 juli 2006 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
En nu worden ze dus gehuldigd als kampioen.
Gaan we schelden?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:40 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
wat huil je nou, kansloze kut kneus... Als NL 3e zou zijn geworden was t hier ook dik feest..
nederlanders![]()
![]()
Duitsers![]()
![]()
![]()
Exact.quote:Op zondag 9 juli 2006 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuke ploeg die gebruik heeft gemaakt van het thuisvoordeel. Zonder dit voordeel waren ze al heel snel uitgepist.
Wat snap je niet aan TT?quote:Op zondag 9 juli 2006 12:47 schreef Baklap het volgende:
Stinkmoffen
ben jij pim vink?quote:
Als je in Duitsland had gewoond, had je het wel begrepen. Voor de Duitsers is het voor het eerst sinds de oorlog dat ze weer trots zijn op hun land, dat er gevlagd wordt, dat er sprake is van eenheid, dat er een positieve grondstemming heerst. Het gaat allemaal niet zozeer om het voetbal. De Duitsers hebben hun trots teruggevonden.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:06 schreef TheVulture het volgende:
Het glazuur springt toch wel van mijn tanden bij het zien van dat feest op de ARD nu... kan iemand die Duitsers even vertellen dat ze GEEN Wereldkampioen zijn geworden
Ik snap dat ze trots zijn maar dit vind ik lichtjes overdreven....
Wat een gelul zeg. Duitsers zijn altijd al trots op hun land. Iedereen die denkt dat ze nu voor het eerst sinds de oorlog weer trots zijn op hun vaderland, heeft iets niet helemaal goed begrepen. Denk je dat ze bv in 1954 en in 1974 niet trots waren ofzo? Kom nou toch...quote:Op zondag 9 juli 2006 14:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je in Duitsland had gewoond, had je het wel begrepen. Voor de Duitsers is het voor het eerst sinds de oorlog dat ze weer trots zijn op hun land, dat er gevlagd wordt, dat er sprake is van eenheid, dat er een positieve grondstemming heerst. Het gaat allemaal niet zozeer om het voetbal. De Duitsers hebben hun trots teruggevonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |