SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Oh gezellig! Dan kom ik ook meequote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
Is het goed als ik kom? Ik ken je namelijk via Fok enzo, en aangezien ik een goede vriend van die vriend van Marco ben die een vriend van jou is kom ik gezellig.
Enzo.
whehehe strak planquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Neuk der toch gewoon ! zeg je zo van: JIJ komt op mijn verjaardag en het is mijn feestje en nu ga ik jou keihard in je kont nemen! whehehehe ! mehwhehe![]()
Kan ik dan met jou mee?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:20 schreef Renesite het volgende:
Is het goed als ik kom? Ik ken je namelijk via Fok enzo, en aangezien ik een goede vriend van die vriend van Marco ben die een vriend van jou is kom ik gezellig.
Enzo.
een kachel ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:23 schreef Napalm het volgende:
Is ze knap?
Misschien heeft ze een heet kado!
Uberhauptquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:02 schreef cyberstalker het volgende:
Stiekem ben je natuurlijk wel blij dat er mensen naar je verjaardag willen komen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:49 schreef msteggink het volgende:
verkapt-ik-krijg-geen-mensen-op-mijn-verjaardag topic
quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Kom ik net op MSN, zegt zo'n oud klasgenoot tegen mij, "ik kom met marco mee". Aangezien ik maar 1 marco ken die mogenlijk zou kunnen komen, zeg ik "welke marco?". Hierop antwoord zij, de buurjongen van die en die (wel een vriend van me).
En als ik dan zeg dat hij niet uitgenodigd is, schijnheilig vragen of zij wel mag komen. Makkelijke keus zou je zeggen, nee dus. als ik nee zeg loopt zodrekt de helft van iedereen te zeiken waarom zij niet mag komen, dus zeg ik maar noodgedwongen okee.
Mijn klacht, waarom jezelf uitnodigen als je toch niet welkom bent, en waarom een dag van te voren? tief lekker op en gamij niet lastig vallen, als je uitgenodigd was had je dat allang geweten![]()
![]()
en ik wil wel een groot cadeau van haar, anders ben ik echt pissig.
Je hebt groot gelijk hoor, als ik erger een sk**thekel aan heb (en zélf nooit zou doen) is het wel jezelf uitnodigen voor iets. Als men wil dat je komt, krijg je die uitnodiging wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk jaar weer is de zus van een vriend van mij jarig (no shit sherlock) en dan zegt die vriend van mij 'kom ook een pilsje drinken dan' en hoewel ik die zus op zich wel redelijk ken en goed met haar kan opschieten (maar niet veel met haar om ga) ga ik daar zekers niet heen. Dan moet zij mij maar vragen. Liever niet komen dat ze het misschien wel gewilt had, dan wél komen en ze denkt 'wat doet hij hier'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |