Zoals ik al zei, ik ben gestopt met werken en ga morgen naar Indonesië.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:00 schreef ChechFrits het volgende:
Maar reageren jullie altijd zo serieus op mensen die bijna gen posts hebben?
Dan zullen jullie het wel druk hebben met z'n alle.........
En al die mensen die een dag op het strand liggen?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Wie er een probleem heeft zijn mensen die een vrije dag nemen om te fokken.....
Kom op zeg....Door zo n soort dingen verliezen we met zn alleen veel geld.....
Geld dat ik vel beter zou kunnen besteden.
Maar ik lees het al jullie houden met zn allen elkaar de hand boven het hoofd, en staan niet open voor objectieve reacties........
Verderfelijk gewoon, ze zouden ze allemaal onder z'n kloten moeten schoppenquote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En al die mensen die een dag op het strand liggen?
Nee ik ben geen kloon , en dit is echt mijn enige profiel op FUK.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Vermoedelijk is CheckFrits nog een kutkloon ook.. met z'n 26 posts niet echt een die-hard poster. Beetje laf je achter een kloon te verstoppen. Ik ken je plaats in ieder geval, enkele treden onder mij en vele anderen hier.
Ga je fok nu al vergelijken met het strand?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En al die mensen die een dag op het strand liggen?
Ben je politie agent geworden?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zag dat je je al enkele keren in De Lounge gewaagd had, daar staat al het een en ander.
boehahaha ha ha.... ha........ ha...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Ga je fok nu al vergelijken met het strand?
Moet ik hier nu echt op gaan reageren...
(o wacht eens dat heb ik al gedaan)
Ja, het is namelijk iets wat je leuk moet vinden. Er zijn zat mensen die dagen lang op het strand liggen. Prima hun keuze. Er zijn er ook die een dag op fok zitten. Waarom zou dat dan ineens raar zijn en liggen op het strand nietquote:Op maandag 3 juli 2006 15:09 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Ga je fok nu al vergelijken met het strand?
Moet ik hier nu echt op gaan reageren...
(o wacht eens dat heb ik al gedaan)
OH OH OH Marc, moet ik hier nu echt nog op gaan reageren.....quote:Op maandag 3 juli 2006 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, het is namelijk iets wat je leuk moet vinden. Er zijn zat mensen die dagen lang op het strand liggen. Prima hun keuze. Er zijn er ook die een dag op fok zitten. Waarom zou dat dan ineens raar zijn en liggen op het strand niet
Ik had het maar over 1 agentquote:Op maandag 3 juli 2006 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 klik en je kan het zien, ga je nu 1 klik ook al vergelijken met politieagenten?
da's nu al twee keer hetzelfde.. is de hitte je naar je hoofd gestegen of ben je altijd zo wazig?quote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
OH OH OH Marc, moet ik hier nu echt nog op gaan reageren.....
Je bent het dus niet met mee eens. Prima kan helemaalquote:Op maandag 3 juli 2006 15:16 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
OH OH OH Marc, moet ik hier nu echt nog op gaan reageren.....
Je hebt 'm keihard eruitgelultquote:Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent het dus niet met mee eens. Prima kan helemaal
We hebben airco dus, dan ben ik altijd wazig...quote:Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
da's nu al twee keer hetzelfde.. is de hitte je naar je hoofd gestegen of ben je altijd zo wazig?
Nou ja, ik wilde je nog een fijne reis wensen, maar ik twijfel er nu echt aan....quote:Op maandag 3 juli 2006 15:19 schreef indahnesia.com het volgende:
en quoteverkloter ook nog
quote:Op maandag 3 juli 2006 15:18 schreef ChechFrits het volgende:
[quote]Op maandag 3 juli 2006 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent het dus niet met mee eens. Prima kan helemaal
[/quote
Dat klopt maar was jij niet degene die op mij reageert??]
Ik probeer jou niet aan te vallen. Zit alleen te verzinnen hoe het kan dat men het wel normaal vindt als iemand een week lang op een strand ligt te bakken, maar niet als diezelfde persoon 1 dag veel post op fok. Ik zie namelijk het verschil niet, het is iets wat je leuk vindt.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:18 schreef ChechFrits het volgende:
Dat klopt maar was jij niet degene die op mij reageert??
ik ken je verder niet, dus ach.. of ik er slechter van zal slapen dat betwijfel ik ten zeerstequote:Op maandag 3 juli 2006 15:20 schreef ChechFrits het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde je nog een fijne reis wensen, maar ik twijfel er nu echt aan....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |