Waarvoor dank inderdaad!quote:Op zondag 2 juli 2006 11:17 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Laten we het goede werk wat verricht wordt door Offy niet vergeten.
je eerste stem heb je dan al binnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
Ja, maar je kan nu met zekerheid concluderen dat ze geen scrupules heeft
En irl komt ze over als een aardig evenwichtig verlegen persoon
enniewee: tegenstrijdigheden
Dus ik ga mijn archieffoto van Offy insturen als het die word
Ja ik wil nu ook wel eens winnen.quote:
Ik heb me stellig voorgenomen dat ik ongeacht het onderwerp deze maand mee ga doen. Winnen zit er meestal niet in, maar het is goed voor de oefeningquote:Op zondag 2 juli 2006 12:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja ik wil nu ook wel eens winnen.![]()
En Puckzzzie moet gewoon weer 2 keer van foto wisselen en dan gewoon weer 3e worden..![]()
Ik wil ook gewoon proberen om op elk gekozen onderwerp een passende foto te maken.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb me stellig voorgenomen dat ik ongeacht het onderwerp deze maand mee ga doen. Winnen zit er meestal niet in, maar het is goed voor de oefening
Verandering lijkt me het moeilijkst om in 1 foto vast te leggen, je zou dan toch een soort voor en na moeten hebben?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon proberen om op elk gekozen onderwerp een passende foto te maken.Klein (ja dat lukt wel) Tegenstellingen (ja dat lukt ook nog wel) Communicatie (hmmzzzz dat is ook nog wel te doen) Amusement (daar ga ik moeite mee hebben) Verandering (eehhhh tja hmzz dat wordt moeilijk) Respect (dat wordt een nog grotere kluif)
ik hoop dus niet op de laatste 2 als uiteindleijk onderwerp![]()
Opa met een jeugdfoto in z'n handen?quote:Op zondag 2 juli 2006 12:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Verandering lijkt me het moeilijkst om in 1 foto vast te leggen, je zou dan toch een soort voor en na moeten hebben?
hm ja zou kunnen, maar vind ik niet erg sterk...ik zat te denken aan iets als een rups die ontpopt tot vlinder enzo vind dat maar eensquote:
Pfewquote:Op zondag 2 juli 2006 12:48 schreef k_man het volgende:
Nou ja, het ziet er toch niet naar uit dat het 'verandering' wordt.
Na denken... Hmmzzzz dan kan ik een foto van mezelf maken.. Dan denk ik voor de verandering eens na..quote:Op zondag 2 juli 2006 12:53 schreef pea4fun het volgende:
[..]
PfewDan hoef ik daar alvast niet over na te denken
Dat zie je niet op een fotoquote:Op zondag 2 juli 2006 13:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Na denken... Hmmzzzz dan kan ik een foto van mezelf maken.. Dan denk ik voor de verandering eens na..![]()
Nouja, de extra prijs die is geregeld is niet voor marjo bedoeld, want die kreeg m al automatisch. Ik vind het raar dat Offy alsnog een prijs regelt voor zichzelf.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:05 schreef Tha_Erik het volgende:
en als er een extra prijs is gerelgeld dat ze dan haar prijs ALSNOG af moet staan... ik vind het ver gaan.
Dat is helemaal niet gezegd dat dat zo is gegaan. Volledig ongefundeerde speculaties dit.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nouja, ze extra prijs die is geregeld is niet voor marjo bedoeld, want die kreeg m al automatisch. Ik vind het raar dat Offy alsnog een prijs regelt voor zichzelf.
Het is helemaal niet ongefundeerd:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:09 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gezegd dat dat zo is gegaan. Volledig ongefundeerde speculaties dit.
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:31 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
In de mail van Offy stond dat ze ,na overleg, mij ook een prijs mocht geven. Ik heb de conclusie getrokken dat er dan vier prijzen zijn. Er staat niet dat ik haar prijs krijg...
Verandering -----> een pop van een vlinderquote:Op zondag 2 juli 2006 12:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon proberen om op elk gekozen onderwerp een passende foto te maken.Klein (ja dat lukt wel) Tegenstellingen (ja dat lukt ook nog wel) Communicatie (hmmzzzz dat is ook nog wel te doen) Amusement (daar ga ik moeite mee hebben) Verandering (eehhhh tja hmzz dat wordt moeilijk) Respect (dat wordt een nog grotere kluif)
ik hoop dus niet op de laatste 2 als uiteindleijk onderwerp![]()
Maar ja wat heb je aan een hele mooie serie als je maar 1 foto mag inzendenquote:Op zondag 2 juli 2006 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Verandering -----> een pop van een vlinder
Maareh...ik heb inmiddels een hele serie communicatieDusseh...dat moet het onderwerp worden
edit: pea was me al voorToch eerst lezen voor ik post
quote:Op zondag 2 juli 2006 15:52 schreef ArjanB het volgende:
Een serie van 5 foto's maken en dan meedoen met 4 klonen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |