Precies. Een kont op zn tijd is óók lekkerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mensen die alleen tieten willen fotograveren zijn zowiezo eng
pice of cakequote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als de tijd rijp genoeg is om de rapen gaar te koken.![]()
Het onderwerp wordt toch TIETEEEHHHHAnders ga ik niet mee naar de BBQ hoor
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Mensen die alleen tieten willen fotograveren zijn zowiezo eng
TheMarco heeft niet gereageerd op de discussie of zijn foto een HDR is of niet en ik kan het helaas ook niet ruikenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:36 schreef Shark.Bait het volgende:
Zie de posts ervoor en erna over HDR. Tis dus alleen dat we nu ZEKER weten dat het HDR is en de vraag is wat ermee gedaan word nu, of gaat worden wanneer dit in de toekomst gebeurd.
Geen Tietuhhhhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:05 schreef Offy het volgende:
[..]
TheMarco heeft niet gereageerd op de discussie of zijn foto een HDR is of niet en ik kan het helaas ook niet ruikenDat het nu toch een HDR blijkt te zijn is erg vervelend en dat betekent dat we in de toekomst meer op dit soort dingen moeten gaan letten. Bij dit soort wedstrijden ben je voor een groot deel afhankelijk van de eerlijkheid van de deelnemers, maar die kan niemand garanderen. Zijn foto is in het Centrale Topic gezet met het voordeel van de twijfel, ik ken TheMarco verder niet en ik heb geen idee wat dit te maken moet hebben met vriendjespolitiek
Misschien dat jullie hier wel interesse in hebben: Fotowedstrijd Juli 2006 Stemtopic [onderwerpen]
Stem nou maar gewoon op tegenstellingenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:17 schreef An24 het volgende:
Poe he,ik moet er even over na denken, lastige keuze dit keer!
Ik dacht al: Wat voel ik toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:30 schreef Shark.Bait het volgende:
Jullie gaan alledrie op "TEGENSTELLINGEN" stemmen *hypnotiseer*
Je schopt het nog verquote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:37 schreef -Marjo- het volgende:
Ik dacht al: Wat voel ik toch?
niet je sterktste kant, dat communicatiequote:
Wat een dichterlijke post.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:54 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Voor sommige onderwerpen heb ik wel een idee, maar er zitten er tussen dat ik denk wat moet ik ermee
??quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Goed nieuws: de wedstrijdcoördinatoren hebben vanavond gemeld dat er stappen zijn genomen om ervoor te zorgen dat -Marjo- ook gewoon haar prijs krijgt.
-Marjo-, alsnog gefeliciteerd!
Oók? Krijgt Offy wel of geen prijs?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:03 schreef RonaldV het volgende:
Goed nieuws: de wedstrijdcoördinatoren hebben vanavond gemeld dat er stappen zijn genomen om ervoor te zorgen dat -Marjo- ook gewoon haar prijs krijgt.
-Marjo-, alsnog gefeliciteerd!
Een vierde prijs, gefeliciteerd stevenhquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:14 schreef -Marjo- het volgende:
Ik heb inderdaad van Offy mail gekregen dat er een vierde prijs geregeld is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |