En wat nou als je moet poepen ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:03 schreef longinus het volgende:
Ik moet vandaag een pakketje krijgen, ik wacht de hele dag al en durf niet weg want al ben je maar 5 minuten weg dan komen ze juist op dat moment.
En ik heb geen eten in huis.![]()
Best expolosief...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:08 schreef wise het volgende:
niet zo slim op een pakketje met TNT te versturen via de post![]()
Ik ken dat ja. Mijn meest recente pakket zou 'tussen 12 en 5' bezorgd worden. Hele middag geweldig weer, ik kon niet weg en jawel, om kwart voor vijf werd het bezorgd. Altijd zo.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:03 schreef longinus het volgende:
Ik moet vandaag een pakketje krijgen, ik wacht de hele dag al en durf niet weg want al ben je maar 5 minuten weg dan komen ze juist op dat moment.
En het is er nog niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:09 schreef longinus het volgende:
Het is nu vijf uur geweest, kan ik nu weg![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:12 schreef Doderok het volgende:
[..]
En het is er nog niet?![]()
Je was misschien net op de WC en het doorspoelen overstemde het geluid van de bel...
Wheheh, vanmiddag kwam hij net op tijd bij mij, anders was ik niet thuisquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:03 schreef longinus het volgende:
Lijkt me niet echt iets om over te juichen. De klojos zijn helemaal niet geweest, kan je maandag weer een hele dag wachten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:57 schreef longinus het volgende:
Ik heb het aangedurft om een frietje te halen bij de snackbar, geen briefje o.i.d.
Als het altijd zo is had je best tot half 5 weg kunnen blijven, dus niet zeikenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:54 schreef Rio het volgende:
[..]
Ik ken dat ja. Mijn meest recente pakket zou 'tussen 12 en 5' bezorgd worden. Hele middag geweldig weer, ik kon niet weg en jawel, om kwart voor vijf werd het bezorgd. Altijd zo.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:38 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Best expolosief...
TPG en TNT is overigens hetzelfde bedrijf. Thomas White Post Group als ik me niet vergis, en Thomas White National Transport. TNT is opgezet in Australië door Thomas White nogiets, en is inmiddels uitgegroeid tot een intercontinentaal miljardenconcern. Omdat de PTT niet hélemaal de Nederlandse geschiedenis kwijt wilde raken is als compromis TPG gekozen. Uiteindelijk trekken ze toch aan het kortste eind en gaat het bedrijf samen met TNT.
Zaterdags komen ze ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:34 schreef Doderok het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt iets om over te juichen. De klojos zijn helemaal niet geweest, kan je maandag weer een hele dag wachten.
quote:
En wat brachten ze?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij mij stonden ze vanochtend al om 9 uur voor de deur...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |