abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50827570
Teeveepee, want ik ga morgenvroeg CO proberen Ben dat droge haar echt zat.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 25 juni 2007 @ 19:21:14 #27
57434 Marloes
Digital Love
pi_50830688
Maar welke producten gebruiken jullie dan met dat CO? Welke ''lichte'' en welke ''zwaardere''?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_50830782
co is toch gewoon dat je je haar wast met je conditioner en klaar ben je
pi_50831092
Voedende conditioners zijn niet goed, maar moet je wel na een 'lichte' conditioner gebruiken als je lang haar hebt? Dus dan doe je het twee keer en toch stiekem wel met een zwaardere conditioner?

DE, kom eens snel helpen, langgelokte dame. Welke conditioner gebruik jij?
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_50839055
Is cremespoeling hetzelfde trouwens?

Ik heb nog een kwakje Fructis staan, denk dat ik het daar morgen net mee red en dan is het op. Kan ik daarna met fris haar bij de Action een el cheapo variant gaan halen (dat had ik nodig een reden om nog meer van dt spul in te kunnen slaan... )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 26 juni 2007 @ 00:38:15 #31
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_50843444
tvp..
shitttt vandaag net nieuwe shampoo gehaald....( toch maar weer in de kast stoppen voor een tijdje

zal het eens proberen, heb nog een grote fles conditioner staan van de HEMA voor 1 of 2 euro... zal eens kijken of mijn haar er mooier en voller van wordt
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_50845167
hebbe jullie het eerste topic niet gelezen?

Als eerste cond. gebruik ik een goedkope simpele: andrelon cream and care of bijvoorbeeld de gele van het kruidvat. Cheap, grote flessen (je gebruikt als eerste Cond ook gewoon erg veel omdat je je haar zeg maar helemaal inpakt ermee), goed op je hoofdhuid inmasseren en je haar helemaal bedekken ermee.

Handdoek erover heen en je kan het rustig een half uur of langer laten zitten.

Dan uitspoelen, en goed ook. Veel grondiger dan je doet met shampoo alleen... als je denkt dat alles eruit is nog eens spoelen, goed met je vingers voelen of het eruit is.

Dan de tweede Cond (als ik dat niet doe pluist mijn haar nog steeds) en dat kan een Cond zijn met meer "fratsen". De duurdere varianten Conditioner bijvoorbeeld gliss kur en mijn persoonlijke favoriet: swarzkopf rozenolie.

Die gebruik je gewoon zoals je normaal een conditioner gebruikt.

Met deze methode heb ik veel minder pluis haar (nauwelijks) en belangrijker: geen jeuk meer op mijn hoofd wat ik van shampoo wel krijg vaak.

Het kan zijn dat je hoofd er even aan moet wennen, dat je haar vettiger lijkt in het begin maar dat wordt echt snel minder áls je dat al hebt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 26 juni 2007 @ 10:17:07 #33
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_50849490

Sorry, heb het vorige topic niet gelezen, en nam aan dat je gewoon billige conditioner in je haar doet,dat laat intrekken, en weer uitwast ipv shampoo te gebruiken...

Vanochtend maar even gedaan, daarna wel wat wax erin gedaan, maar moet zeggen dat het me wel bevalt.

Ik vind het ook heerlijk als ik aantal dagen mijn haar niet was, dat het een stuk voller is, en dat ik ook geen produkten erin hoef te doen, omdat het al onwijs relaxed zit

Ik ga door met dit experiment en kijk wat het resultaat is,

p.s. ik ben een jongen met blond medium-half lang haar
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_50850557
Ik had te weinig C over dus daarna maar geshampood. Vandaag nieuwe grote fles kopen
  dinsdag 26 juni 2007 @ 11:56:04 #35
62233 Jelief
ikke lief!
pi_50852597
mmm flinke tvp en daarbij de mededeling dat ik dit ook maar eens ga proberen. Ik heb een heel droge hoofdhuid en krab mij het rambam(soms tot bloedens toe. bedankt voor de kick Syrena.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_50853170
tvp
pi_50895896
Hey tof. Haarverzorgingstopic.

Teeveep.

Ff zoeken waar dat van die conditioners staat .

Ps. DarkElf ziet er slim uit.

Welke producten (voor mannen) zijn goed om je haren te beschermen in zon/zout water ?
JOHNNY HEITINGA
pi_50902091
je hebt speciale producten met UV filters voor je haar en die kunnen mannen ook gewoon gebruiken natuurlijk

verder je haar uitspoelen met water als je in zee bent geweest want anders droogt je haar op met zeewater erin en daar krijg je erg droog haar van
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_51915114
Ik las ook eens, volgens mij zelfs op FOK!, dat het de bedoeling is bepaalde conditioners in je haar te laten zitten.. klopt dit, of moet je het altijd uitspoelen?
pi_51915189
er bestaan leave in conditioners ja, mar dat moet op de verpakking staan.
pi_65867913
Enorme rotschop n.a.v. een ander topic.
Ik wil dit toch maar eens proberen omdat ik een enorm droge hoofdhuid heb en dat jeukt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65868403
quote:
Op zondag 8 februari 2009 23:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Enorme rotschop n.a.v. een ander topic.
Ik wil dit toch maar eens proberen omdat ik een enorm droge hoofdhuid heb en dat jeukt.
i second that. ik ga morgen ook cheapass conditioner kopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')