ASO héquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Vreemd inderdaad dat er geen vervangers komen overal, raar stemement wat mij betreft.
ASO wist de lijst gewoon al en wou Würth al voor dit hele gedoe niet hebben.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:02 schreef Botterboy het volgende:
[..]
Heeft niks met de ASO te maken, dit is een besluit geweest van de ploegleiders
Valt er nog wat te concentreren op deze bagger toer?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:08 schreef Bartoli het volgende:
laat ons concentreren op de proloog zelf. Hincapie start om 16.10 als laatste
bagger tour het wordt juist interessanterquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Valt er nog wat te concentreren op deze bagger toer?
Oh ja tuurlijkquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:19 schreef Bartoli het volgende:
Elisa komt wel natuurlijk voor manlief Mazzoleni
Waar is de volledige startlijstquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:08 schreef Bartoli het volgende:
laat ons concentreren op de proloog zelf. Hincapie start om 16.10 als laatste
Gelijke kansen in principe, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:10 schreef -skippybal- het volgende:
Amerika boven of gooit een Europeaan roet in het eten???
Ik vind een tour die overschaduwt gaat worden met dopingverhalen / geruchten , niets interresants aan , de wedstrijden misschien wel . Maar doe mij gewoon een Ullrich een Basso en de rest van de top 5.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
bagger tour het wordt juist interessanter
Ik denk dat Boonen geen top 20 gaat rijden. Verbrugghe zal ook geen top 10 rijden, denk ik.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:12 schreef Botterboy het volgende:
Ik denk dat Boonen hoge ogen gaat gooien samen verbrugghe
Die zoek ik ookquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waar is de volledige startlijst
Gisteren naar het programma van Karl gekeken zekerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:12 schreef Botterboy het volgende:
Ik denk dat Boonen hoge ogen gaat gooien samen verbrugghe
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[Tour] Proloog 01 juli Straatsburg
Karl is dan ook Tom Boonen's grootste kontenkruiperquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:58 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gisteren naar het programma van Karl gekeken zeker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |