Er is nog tijd om vervangers op te roepen équote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:06 schreef pfaf het volgende:
Lijkt me wel grappig, een peloton van 60 renners van start zien gaan.
Wordt het eerlijker omdat ze de dopingzondaars er uit knikkeren, ga je klagen dat het niet eerlijk isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:01 schreef Komakie het volgende:
pff net als het wk voetbal is het een grote farce...
dus nee ik kijk niet, ik hou van eerlijke sport!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wordt het eerlijker omdat ze de dopingzondaars er uit knikkeren, ga je klagen dat het niet eerlijk is
Nee joh je moet zoiets nooit laten winnen ,eigenlijk moet je de tour vw zijn openheidquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef popolon het volgende:
Twee smaakmakers weg, nee, dit is nu al een stuk minder leuk.
Wie volgt? Schaf de Tour maar af dit jaar.
De strijd tegen de doping is nu al jaren bezig en heeft de sport alleen maar kapotgemaakt. Eea gaat volkomen willekeurig, volkomen oneerlijk, veel oneerlijker dan het verschijnsel dopinggebruik an sich. Ik ben het helemaal eens met Tim Krabbe's mening hierover.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:51 schreef maril het volgende:
Nee joh je moet zoiets nooit laten winnen
Nou, inderdaad....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:48 schreef popolon het volgende:
Twee smaakmakers weg, nee, dit is nu al een stuk minder leuk.
Wie volgt? Schaf de Tour maar af dit jaar.
Maar Vinokourov start dus ook niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:29 schreef Intxaurraga het volgende:
Ramp voor het wielrennen. Maar gelukkig niet voor de kijker. Al hoop ik niet op een tour waarin die bleke Kazach iedere rit met 10 minuten voorsprong wint.
Even bij CSC neergooienquote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef turnpike het volgende:
Ik zou ook wel willen weten wat ieders favoriete kazach gaat doen.
Ik hoop dat hij start, doldrieste aanvallers als hij maken altijd spektakel.
Helemaal mee eens. En zeker omdat onder de favorieten nu een aantal ras-aanvallers zitten. En ras-aanvaller Voigt nu ontbonden is van zijn plichten naar Basso.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:03 schreef Art_Core het volgende:
Eigenlijk verheug ik me er net zoveel op nu Basso en Ullrich uitgeschakeld zijn; we krijgen misschien wel een open tour met wisselende favorieten. De tour creëert altijd nieuwe helden.
Straks wint 'ie de tour, omdat 'ie in een lange ontsnapping 30 minuten gewonnen heeft, en niemand erachter wilde rijden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En zeker omdat onder de favorieten nu een aantal ras-aanvallers zitten. En ras-aanvaller Voigt nu ontbonden is van zijn plichten naar Basso.
Karakter mensquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:39 schreef Radegast het volgende:
Ik wil Hushovd de Tour wel zien winnen...![]()
Ik gok op Rinero. Hij houdt ons gewoon al jaren voor de gek en wint nu opeens alle bergetappes, tijdritten en zelfs op de Champs kan hij zich niet inhouden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:44 schreef Ericr het volgende:
Walter Beneteau, nogmaals.
Die is er dus niet dit jaar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ploegentijdrit blijft gewoon mooi.
Dan ga ik die niet kijkenquote:
Dan had je de Giro of de TTT in Eindhoven moeten kijken.quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:52 schreef TLC het volgende:
Ja ik ga zeker kijken !
Ik verheug me nu al op de gebruikelijke cliches van Herbert en Maarten ;
"hij heeft nu al een jasje uitgedaan"
"kijk, hij zit al ondersteboven op zijn fiets"
"das geen koekenbakker"
etc etc![]()
![]()
"Dat maakt de koers hard, Mart".quote:Op zaterdag 1 juli 2006 02:52 schreef TLC het volgende:
Ja ik ga zeker kijken !
Ik verheug me nu al op de gebruikelijke cliches van Herbert en Maarten ;
"hij heeft nu al een jasje uitgedaan"
"kijk, hij zit al ondersteboven op zijn fiets"
"das geen koekenbakker"
etc etc![]()
![]()
Dat kon weleens een uitspraak van Ria Visser zijn geweestquote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Straks wint 'ie de tour, omdat 'ie in een lange ontsnapping 30 minuten gewonnen heeft, en niemand erachter wilde rijden.
Jaaa, die is ook zo onbekend en onbeduidend dat hij probleemloos een half uur cadeau krijgt.quote:Op zondag 2 juli 2006 05:35 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat ze maar opletten van Rujano op die manier ...
een halfuur misschien niet, maar als die straks op avontuur gaat met op het eerste zicht het bergklassement als doel, wie gaat zich opblazen om erachter te rijden ? En we hebben vorig jaar al in de Giro gezien hoever hij dan soms kan komen ...quote:Op zondag 2 juli 2006 09:05 schreef gras het volgende:
[..]
Jaaa, die is ook zo onbekend en onbeduidend dat hij probleemloos een half uur cadeau krijgt.
En het is ook vooral de vraag wie dan de verantwoordelijkheid gaat nemen. Er is nu niet echt een uitgesproken favoriet, dus je hebt kans dat een tijdlang de ploegen naar elkaar gaan zitten kijken, en iemand dan al een flinke voorsprong heeft.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
een halfuur misschien niet, maar als die straks op avontuur gaat met op het eerste zicht het bergklassement als doel, wie gaat zich opblazen om erachter te rijden ? En we hebben vorig jaar al in de Giro gezien hoever hij dan soms kan komen ...
Ik moet altijd als eerste denken aan Pantani die Ullrich op bijna 9 minuten reedquote:Op maandag 3 juli 2006 09:03 schreef placebeau het volgende:
...
Het is te pijnlijk om de tour nog van ganser harte te volgen. Het wordt sowieso een tour die overschaduwd zal blijven door het incident. Net als iedereen bij de tour '99 niet in eerste instantie denkt aan de winnaar of aan de mooiste etappes maar aan de zaak Festina.
...
Waarom kan ie nou niet tijdrijden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Natuurlijk. Boogerd gaat namelijk de Tour winnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |