Dat heb je lekker gepland dan!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb zondag waarschijnlijk een dagvullende vergadering over een evenment waar ik crew ben
Oe dat is wel leuk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:41 schreef Armageddon het volgende:
Wie gaat er zondag mee naar Scheveningen?
Oldbies Meeting!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eens kijken hoeveel mensen we kunnen verzamelen dan.
Ik zet hem ook ff in het OO meeting topic neer.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:47 schreef Sanne het volgende:
Oldbies Meeting!![]()
zondag 2 juli
Scheveningen.
Wie komt:
Armageddon
Sanne
Alberto Vermicelli
Moet je maar wat sneller zijn.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je komt er weer sjiek hendig tussendoor, NJ..
Maak daar maar zesde uur van.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:21 schreef NJ het volgende:
Ik ben overigens een oldie van het tweede uur.
Wat eigenlijk hetzelfde is als een inbetweenbie.
Of jij moet gewoon niet gelijktijdig met mij posten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:20 schreef NJ het volgende:
Moet je maar wat sneller zijn.
Hmmm, daar zit wat in.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of jij moet gewoon niet gelijktijdig met mij posten.
Okay.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:26 schreef NJ het volgende:
Hmmm, daar zit wat in.
Geef de volgende keer ff een waarschuwing als je gaat posten.
die heb ik vanochtend achter me gelatenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bijna, ik zit naast de Scheveniger Haven.
Over.
Ah. Ik woon dus in R'dam en werk in S'ningen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:28 schreef Faithy het volgende:
die heb ik vanochtend achter me gelaten
grmbl.. leuk, woon je op Scheveningen, met dit weer![]()
werk je in Berkel en friggin' Rodenrijs
'middag
Niet mekkeren....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
die heb ik vanochtend achter me gelaten
grmbl.. leuk, woon je op Scheveningen, met dit weer![]()
werk je in Berkel en friggin' Rodenrijs
'middag
ik las lusjquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:45 schreef Armageddon het volgende:
Zo! Even de lunsj naar binnen zitten werken.
Ruilen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah. Ik woon dus in R'dam en werk in S'ningen.
Iets betere combinatie, dunkt me.
Huh?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:49 schreef Dos37 het volgende:
wat lulln
Heb jij dat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:53 schreef miss_bleu het volgende:
sta je bij de mediamarkt op adam bijlmer kom je marty26 tegen
NIet meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
men volgens mij droom jij zelfs nog over lusj.
Kijk!! Zo hoort het!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
NIet meer.
Tegenwoordig droom ik weer over wilde seks met lekkere mannen.
Dit is toch ook weer om geil van te worden?quote:
quote:
Waarom?quote:
Yup!!! Straks weer de ogen uitkijken op straat!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is toch ook weer om geil van te worden?![]()
Ach, wat leuk, heeft-ie een leuke verkoopbaan bij de Mediamarkt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:54 schreef miss_bleu het volgende:
strak in pak!
Nou dat zal me weer een knaller worden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:39 schreef Joene het volgende:
Zit net lekker met bier enzo, en wacht op mn broer om naar masterdam te gaan te zuipen en vanavond een of ander Hazes feest te beleven !
LOL!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach, wat leuk, heeft-ie een leuke verkoopbaan bij de Mediamarkt?
Ik heb een lunchrondje over het strand gelopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:41 schreef Armageddon het volgende:
Yup!!! Straks weer de ogen uitkijken op straat!![]()
Ik bel je welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou dat zal me weer een knaller worden.
En en en en?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb een lunchrondje over het strand gelopen..
Je bent toch geen heaumeau?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:46 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, in de tuin met een groot glas icetea met ijsklontjes en een citroenschijfje.
René zorgt goed voor zichzelf
Ttttiiiieeeeetuuuuuuhhhhhh!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:46 schreef Armageddon het volgende:
En en en en?
Dat ik bier niet lekker vind zegt niet gelijk dat je heaumeau bent.quote:
Ja maar Ice tea men!!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik bier niet lekker vind zegt niet gelijk dat je heaumeau bent.
Ik heb gewoon smaak![]()
gecondoleerd...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:39 schreef Joene het volgende:
Zit net lekker met bier enzo, en wacht op mn broer om naar masterdam te gaan te zuipen en vanavond een of ander Hazes feest te beleven !
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wel de echte van lipton heniet de neppert
Het is even wachten op een FA die online komt.quote:
Doe jij of doe ikquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is even wachten op een FA die online komt.
Dat is ook een leuk plan. Alleen de champie ontbreekt hier de rest is aanwezig.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef Tally het volgende:
Ik heb net besloten dat ik vanavond maar de fles champagne die ik heb liggen open trek en me heerlijk ga bezatten..
In mn uppie in de tuin!
Samen met de poes
Men, ik heb het al 100 keer zien voorbij komen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is even wachten op een FA die online komt.
ja, ik ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef Niet-Bubbel het volgende:
Ik ben de hele week al in Scheveningen.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef Tally het volgende:
Ik heb net besloten dat ik vanavond maar de fles champagne die ik heb liggen open trek en me heerlijk ga bezatten..
In mn uppie in de tuin!
Samen met de poes
Ik heb de fles gehad voor mn bruiloft..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is ook een leuk plan. Alleen de champie ontbreekt hier de rest is aanwezig.
"gezellig"quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:53 schreef Tally het volgende:
In mn uppie in de tuin!
Samen met de poes
Wij ook, maar het was even wachten op iemand met de juiste rechten om hem van 't forum te pleuren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Men, ik heb het al 100 keer zien voorbij komen.![]()
Does niet zwemmen in de mediteranéequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ga jij even een FA waarschuwen met je Ice Tea in de ene hand en de tel in je andere hand.![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:56 schreef Chowi het volgende:
Hoi. Neuken?
Ik vind het heerlijkquote:
Kan jij dat niet?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij ook, maar het was even wachten op iemand met de juiste rechten om hem van 't forum te pleuren.
Wat inmiddels gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |