tot de einde van de hold op t-9quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef schatje het volgende:
3 minuten nog
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Op één van die twee staat ie inderdaad.
Ik weet dat het 39B is, maar welke B is?
Je bent wel lekker aan het spammen, hè.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:26 schreef AstroStart het volgende:
Ja, het gaat echt gebeuren vandaag! Woehoe!
http://home.planet.nl/~eling037/merrit.htmquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:24 schreef NJ het volgende:
[..]
Op één van die twee staat ie inderdaad.
Ik weet dat het 39B is, maar welke B is?
Positiefquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Spannend, gaat ie straks plof of niet...
Meer realistisch... er zijn er al eens een paar plof gegaan. Ik hoop van niet natuurlijk.quote:
De meesten gaan gewoon de lucht in en komen ook weer veilig aanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Meer realistisch... er zijn er al eens een paar plof gegaan. Ik hoop van niet natuurlijk.
tuurlijk, er is altijd een kans geweest.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Meer realistisch... er zijn er al eens een paar plof gegaan. Ik hoop van niet natuurlijk.
wel 2... de challanger en de colombia... iets met de c is niet goed lijkt het hihi dit keer is het weer de d van discovery.. komt goed...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens het programma moest er een kans van minstens 1 op 200 zijn dat het misging.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:31 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
tuurlijk, er is altijd een kans geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |