Nee.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:12 schreef imported_sphinx het volgende:
weet je.. ik denk eigenlijk dat er iets fout zal gaan en dat dit de laatste spaceshuttle vlucht ooit wordt omdat het risico/de kosten veel te groot gaan worden om het nog een keer te doen.
dacht ik zo even.
Ja.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:33 schreef __Saviour__ het volgende:
weer een hold op t-9 en dan 45 min.wachten? hoorde ik dat goed?
Dat had ik al door, maar toch.. het klinkt voor geen meter, misschien goed oefenen voor een volgende keer als die er komt. Idee verder is goedquote:
Cape Canaveral lanceren ze nu toch vandaan? Heb ik ook ooit als klein jongetje gestaanquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:07 schreef Mickeys het volgende:
wel gaaf om te zien dat ik daar ook gestaan heb in 1991... ik weet niet meer welke er toen stond maar het was echt het gevoel alsof het mijn shuttle was
Luister je naar het amerikaanse commentaar, doe ik ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:03 schreef Mickeys het volgende:
Sorry hoor, maar het nederlandse commentaar is walgelijk.. te veel ehm's en zo..
20:38quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:11 schreef MrBadGuy het volgende:
Hoelaat gaat ie? Klok staat nu op 9 minutes and holding.
Ow, ik was er niet op moment van lanceren. Een aantal dagen eerder of later zaten we in zo'n waterpark, vloog er wel eentje over die net was opgestegen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:11 schreef Mickeys het volgende:
ah gevonden.. de STS-48 en toen.. ja ja, de Discovery
linkje
Ik denk dat ik nu al hevige hartkloppingen zou hebbenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:21 schreef NJ het volgende:.
Spannend!
Ik kan me dus echt niet voorstellen hoe het voor die drie in die shuttle voelt die voor het eerst de ruimte ingaan. Dat lijkt me zo geweldig!!
Als ie op pad 39-b staat wel. Menig raketje naar de maan is daar al vandaan vertrokken.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 20:13 schreef roelofjan het volgende:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=28.627153,-80.621055&spn=0.012921,0.016887&t=k&om=0
Daar staat 'ie nu toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |