Omdat hij wel zo'n fijne dokter heeft?quote:
Die zit nu al aan z'n kuurtje om toppie te zijn voor de Eneco-tourquote:
Wel een betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:38 schreef vanDaal het volgende:
http://www.cyclingnews.com/news.php?id=news/2006/jun06/jun30news2
Ik zie trouwens geen Rabo hierbij.
Straks gaat de Tour tussen Mayo, Cunego en Rasmussen. Zou toch wat zijn als Basso en Ullrich (bevestigd) beiden niet mee zouden doen vanwege betrokkenheid in een dopingschandaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het ziet er steeds beter uit voor cleane renners zoals Mayo.
Om maar te zwijgen over het boven alle verdenking staande DSC-blok.
456 dan heb je zelf ook een plaatje voor het hoofd, no offencequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:41 schreef 456 het volgende:
Ik heb er nu alweer geen zin meer in. dat gezeik. Had ze lekker na de tour er mee gekomen ofzo...
Overuigens heeft ullrich wel een plaat voor zijnkop door weer de fout in te gaan, mocht het allemaal waar zijn. Daarom geloof ik het niet eerlijk gezegd.
Ullrich is zeker, hun vervangers zijn ook al aangewezen (Bernucci en Schreck, ze worden er dus flink sterker opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Straks gaat de Tour tussen Mayo, Cunego en Rasmussen. Zou toch wat zijn als Basso en Ullrich (bevestigd) beiden niet mee zouden doen vanwege betrokkenheid in een dopingschandaal.![]()
Door die doping dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Het waren renners die geweldig waren als ronderenners zoals de Tour.
Inderdaad. Het enige wat hij in de Tour doet is aanklampen, de anderen het werk laten doen en altijd daarmee in de top 10 eindigen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:41 schreef Ericr het volgende:
Vergeet Leipheimer niet, de saaiste renner ooit die goede kans maakt op de zege. Tijdrijden kan hij in ieder geval en bergop rijdt je die wieltjeszuiger er niet zomaar af.
Door dat pilletje ga je echt never noot niet harder fietsenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:41 schreef 456 het volgende:
Ik heb er nu alweer geen zin meer in. dat gezeik. Had ze lekker na de tour er mee gekomen ofzo...
Overuigens heeft ullrich wel een plaat voor zijnkop door weer de fout in te gaan, mocht het allemaal waar zijn. Daarom geloof ik het niet eerlijk gezegd.
Misschien is ie juist daarom wel op het laatste moment vervangen door Bram De Groot.quote:
Dit onthoofdt de Tour toch ook wel. Zonder Basso en Ullrich is de Tour in feite een aanfluiting.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:43 schreef Arcee het volgende:
Als Ullrich en Basso er niet bij hadden gezeten was 't allemaal nog niet eens zo'n ramp geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |