Ja daar zit wat in.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:30 schreef Tim_G het volgende:
Jammer dat ze het uitbrengen omdat je het nu in ieder geval zeker niet gaat gebeuren!
Dan schrijf je toch niet een heel nieuw verslag?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:38 schreef bellerophon81 het volgende:
Ik denk dat de webmaster heeft zitten testen of alles goed werkt en het per ongeluk op internet is verschenen, we zullen er geen waarde aan moeten hechten.
Toch blijft het opmerkelijk omdat het stuk voor het WK al geschreven is...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:38 schreef bellerophon81 het volgende:
Ik denk dat de webmaster heeft zitten testen of alles goed werkt en het per ongeluk op internet is verschenen, we zullen er geen waarde aan moeten hechten.
Lezen is best moeilijk he??quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:41 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Dan schrijf je toch niet een heel nieuw verslag?![]()
Waarom heeft hij geen oude daarvoor gebruikt dan?
Dus ze hebben voor iedere mogelijke kwartfinale een fictief wedstrijdverslag gemaakt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:46 schreef mirage-one het volgende:
[..]
Lezen is best moeilijk he??
"Vóór aanvang van het WK hebben we het toernooischema fictief tot in detail ingevuld om te kijken of de wedstrijdformulieren goed op de website zouden verschijnen. Eén formulier is echter niet goed uit onze database verwijderd en kwam gisteren zomaar weer op de site terecht."
Och, ik had deze kwartfinale Duitsland-Argentinie ook voorspeld in mijn WK poule.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Toch blijft het opmerkelijk omdat het stuk voor het WK al geschreven is...
Dat is nog heel wat anders als het wedstrijdverslag schrijven...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:06 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Och, ik had deze kwartfinale Duitsland-Argentinie ook voorspeld in mijn WK poule.
Collocini, vraagt zich vervolgens waarom precies in die minuut en het antwoord van de FIFA is dat het wedstrijdverslag al getypt is en ze geen zin hebben om het opnieuw te doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef Suijk het volgende:
Toch best lastig om dat ook echt allemaal uit te voeren hoor. 'Coloccini, in die minuut moet je een overtreding maken zodat je rood krijgt, ok?'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |