Misschien wel van JohnDDDquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
van welke fantast komt dit stukje ?![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:24 schreef JohnDDD het volgende:
Ullrich: "Pantani niet dood"
Jan Ullrich heeft zojuist in een telefonisch interview verklaard dat Marco Pantani, de Italiaanse klimmer die op Valentijnsdag 2004 om het leven kwam, nog leeft. Ullrich ging in het interview ook uitgebreid in op de verdenkingen tegen hem die in het onderzoek naar de doping-affaire in Spanje aan het licht kwamen.
Ullrich deed zijn opmerkelijke uitspraken vanmorgen in een telefonisch interview met de Duitse zender ZDF. Toen de zender hem vroeg of hij doping had gebruikt, antwoordde Ullrich: "Ik ben in al mijn jaren als professional nooit positief bevonden. Dus nee, doping heb ik nooit gebruikt."
Daarna vroeg de interviewer hem naar zijn contact met de onder verdenking geplaatste dokter Fuentes, bij wie bloed van Ullrich zou zijn aangetroffen. Ullrich: "Ik ben inderdaad begin 2005 twee keer bij Fuentes geweest. Vaker niet. De eerste keer heeft hij bloed van me afgenomen. Hij zou er onderzoek op verrichten om me zo een nog betere renner te maken, op een natuurlijke manier. De tweede keer gaf hij mij de resultaten van het onderzoek en gaf hij me adviezen over legale medicamenten. Ik was geïnteresseerd en maakte met hem een nieuwe afspraak. Toen ik zijn werkkamer verliet, zat op de gang Marco Pantani, van wie ik dacht, van wie we geloof ik allemaal dachten, dat hij in 2004 was overleden. Ik ben me toen bijna dood geschrokken..."
Ullrich gaat verder: "Dit was in april 2005. Ik heb Marco gevraagd wat hij daar deed...Hij zei me dat hij met hulp van Fuentes in 2006 nog een comeback wilde maken om het Italiaanse wielrennen op een hoger plan te trekken. En zijn dood? Daarover wilde hij niets kwijt. Ik zei er maar beter niets over tegen een ander, vertelde hij me. Dat heb ik ook niet gedaan. Daarna ben ik nooit meer bij Fuentes geweest. Ik weet niet of Pantani nu nog leeft, maar ik denk van wel."
Uit de wielerwereld zijn verbaasde reacties binnengekomen op het verhaal van Ullrich. Patrick Lefévre, ploegleider van Quick-Step Energetic, zei dat "naast een lichamelijk onderzoek een groot geestelijk onderzoek bij Jan Ullrich misschien ook geen kwaad zou kunnen".
Uit de wielerwereld zijn verbaasde reacties binnengekomen op het verhaal van Ullrich. Patrick Lefévre, ploegleider van Quick-Step Energetic, zei dat "naast een lichamelijk onderzoek een groot geestelijk onderzoek bij Jan Ullrich misschien ook geen kwaad zou kunnen".quote:
Van iemand die ging voor de "BHFH-award 2005" moet je zelf geen linkje vragen. Dit heeft hij zelf bijeen verzonnen natuurlijkquote:
Die van JohnDDD, lijkt me.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
![]()
van welke fantast komt dit stukje ?![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:24 schreef JohnDDD het volgende:
Uit de wielerwereld zijn verbaasde reacties binnengekomen op het verhaal van Ullrich. Patrick Lefévre, ploegleider van Quick-Step Energetic, zei dat "naast een lichamelijk onderzoek een groot geestelijk onderzoek bij Jan Ullrich misschien ook geen kwaad zou kunnen".
Dude, wat voor drugs gebruik jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:24 schreef JohnDDD het volgende:
Ullrich: "Pantani niet dood"
Jan Ullrich heeft zojuist in een telefonisch interview verklaard dat Marco Pantani, de Italiaanse klimmer die op Valentijnsdag 2004 om het leven kwam, nog leeft. Ullrich ging in het interview ook uitgebreid in op de verdenkingen tegen hem die in het onderzoek naar de doping-affaire in Spanje aan het licht kwamen.
Ullrich deed zijn opmerkelijke uitspraken vanmorgen in een telefonisch interview met de Duitse zender ZDF. Toen de zender hem vroeg of hij doping had gebruikt, antwoordde Ullrich: "Ik ben in al mijn jaren als professional nooit positief bevonden. Dus nee, doping heb ik nooit gebruikt."
Daarna vroeg de interviewer hem naar zijn contact met de onder verdenking geplaatste dokter Fuentes, bij wie bloed van Ullrich zou zijn aangetroffen. Ullrich: "Ik ben inderdaad begin 2005 twee keer bij Fuentes geweest. Vaker niet. De eerste keer heeft hij bloed van me afgenomen. Hij zou er onderzoek op verrichten om me zo een nog betere renner te maken, op een natuurlijke manier. De tweede keer gaf hij mij de resultaten van het onderzoek en gaf hij me adviezen over legale medicamenten. Ik was geïnteresseerd en maakte met hem een nieuwe afspraak. Toen ik zijn werkkamer verliet, zat op de gang Marco Pantani, van wie ik dacht, van wie we geloof ik allemaal dachten, dat hij in 2004 was overleden. Ik ben me toen bijna dood geschrokken..."
Ullrich gaat verder: "Dit was in april 2005. Ik heb Marco gevraagd wat hij daar deed...Hij zei me dat hij met hulp van Fuentes in 2006 nog een comeback wilde maken om het Italiaanse wielrennen op een hoger plan te trekken. En zijn dood? Daarover wilde hij niets kwijt. Ik zei er maar beter niets over tegen een ander, vertelde hij me. Dat heb ik ook niet gedaan. Daarna ben ik nooit meer bij Fuentes geweest. Ik weet niet of Pantani nu nog leeft, maar ik denk van wel."
Ik ben zelf clean, dat is nog het ergste aan het hele verhaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dude, wat voor drugs gebruik jij eigenlijk?![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:28 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik ben zelf clean, dat is nog het ergste aan het hele verhaal.
Als ze zich aan hun woord houden welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:29 schreef icebliss het volgende:
Mancebo zal dus ontslagen worden?
Nee.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:31 schreef Leatherface het volgende:
Is Sastre eigenlijk genoemd?
Nee toch?
De enige cleane renners uit de top 6 van de Vuelta van vorig jaar?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:31 schreef Leatherface het volgende:
Is Sastre eigenlijk genoemd?
Nee toch?
Hij fietste altijd alsof 'ie de dope in zetpilvorm er nog in had zittenquote:
bronquote:
Basso en Gutierrez starten niet.quote:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij fietste altijd alsof 'ie de dope in zetpilvorm er nog in had zitten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |