Bron.quote:La organización del Tour de Francia anunciará en una rueda de Prensa la exclusión de varios corredores implicados en la 'Operación Puerto' entre los que destacan Ivan Basso (CSC), Joseba Beloki (Astaná-Würth) y Francisco Mancebo (AG2R). Según adelantó Radio Marca, el Tour de Francia no va a permitir que estos ciclistas tomen parte en la edición de la ronda francesa que se inicia este sábado en Estrasburgo.
Maar dit zou allemaal deel uitmaken van hetzelfde dopingkartel, als ik het goed begrijp... Dus vandaar mijn verbazing dat de info die ze hebben toch een grotere periode beslaat dan enkel 2004-2005.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:04 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die informatie over Pantani kon ik zelfs nog bewijzen![]()
Poepsitequote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:07 schreef icebliss het volgende:
http://sportone.nl/Wielre(...)n-bij-schandaal.html
Geen Rabobankers dus?
Een hoop tegenstrijdige informatie nog allemaal.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:07 schreef icebliss het volgende:
http://sportone.nl/Wielre(...)n-bij-schandaal.html
Geen Rabobankers dus?
Ja, want wie doping gebruikt is het hele seizoen aan vormquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:09 schreef JohnDDD het volgende:
marco pantani is een held, hij gebruikte allerlei producten maar dat maakt niet uit
net als lance armstrong!
nee maar t. dekker ook? dat is wel heel erg
zeker omdat die zo uit vorm is
Misschien was de dood van Pantani een hoax, schopje naar TRU dan maar. Fucking reptilians ook.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:09 schreef opgebaarde het volgende:
Er circuleert een lijst met de namen Pantani en Dekker terwijl het gaat over een periode waarin Pantani allang overleden was.
Ik denk dat er geen Rabobankers in *dit* schandaal zitten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:09 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Ik moet nog zien dat er geen enkele Raboman d'r bij zou zitten.......of ga ik mee in de naïeviteit (als dat een woord is)
Zo kun je het ook zeggenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen Rabobankers in *dit* schandaal zitten.
Dit was anders wel de kans voor Vino om de tour te winnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En volgens Cycling4all verbiedt het ASO dan toch Astana om deel te nemen aan de Tour !
ASO rejects TAS decision
30.06:
The Tour organizers ASO are rejecting the decision of The Court of Arbitration for Sport (TAS) that
the team of Manolo Saiz should be participate in the Tour 2006.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |