Loopt Mart Smeets weer een beetje achter met de info ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:43 schreef maril het volgende:
Basso en Mancebo starten niet in de tour ook Ulrich niet.
Nee hoor ben net terug van mn werk moest het kwijt, sorryquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:44 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Loopt Mart Smeets weer een beetje achter met de info ?![]()
Alleen was dit natuurlijk VOOR de vergadering met het ASO daarnet. Ook Basso was al gekeurd en stond nog op de startlijst tot dan ...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:44 schreef Tommeke het volgende:
Wielrennen:Rabobank compleet bij medische controle
30 juni 2006, 12:05 (plaats uw reactie)
STRAATSBURG (ANP) - Rabobank is vrijdag met de voltallige ploeg verschenen bij de medische keuring. Daarmee lijkt het vrijwel zeker dat geen enkele wielrenner van de Nederlandse formatie betrokken is bij de grootschalige dopingaffaire in Spanje.
Eerder gingen er geruchten dat de Rus Denis Mentsjov en de Spanjaard Juan Antonio Flecha op de beruchte lijst van 58 verdachte coureurs zouden staan. Enkele Rabobank-wielrenners lieten in Straatsburg een sms-bericht zien waarin teammanager Theo de Rooij liet weten dat de Tourdirectie officieel heeft verklaard dat geen enkele Rabobank-renner bij de affaire betrokken is.
Daar heb je gelijk in jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alleen was dit natuurlijk VOOR de vergadering met het ASO daarnet. Ook Basso was al gekeurd en stond nog op de startlijst tot dan ...
quote:Ontslag dreigt voor Ivan Basso
Vrijdag 30 Juni om 12:27 | Gepost door Martin van den Bosch
Wanneer Ivan Basso op de lijst met betrokken renners in de Spaanse dopingzaak staat, kan hij rekenen op ontslag. Dat zegt zijn ploegleider Bjarne Riis in een Deense krant.
"Als bewezen is dat Basso betrokken is in de Spaanse dopingzaak, dan gooi ik hem meteen buiten", aldus Riis. "Toch kan ik me niet inbeelden dat Basso gedopeerd is. Het enige wat ik nu kan doen, is afwachten."
Op de schorsing van zijn voormalig ploeggenoot Jan Ullrich reageerde Riis bedroefd. "Triestig. Dit is opnieuw slecht nieuws voor de wielersport, maar het blijft moeilijk oordelen op basis van weinig informatie".
Ik word een beetje misselijk van die oud-renners die nu allemaal de vermoorde onschuld spelen terwijl ze zelf waarschijnlijk ook gepakt hebben in hun tijd (lees: een Riis)quote:
vooral een iemand als Riis, die zoiets zegt, dat is best sneu inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:56 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk van die oud-renners die nu allemaal de vermoorde onschuld spelen terwijl ze zelf waarschijnlijk ook gepakt hebben in hun tijd (lees: een Riis)
Riis is idd wel één van de meest verdachte tourwinnaarrs van de afgelopen 20 jaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:56 schreef wunderbaum het volgende:
[..]
Ik word een beetje misselijk van die oud-renners die nu allemaal de vermoorde onschuld spelen terwijl ze zelf waarschijnlijk ook gepakt hebben in hun tijd (lees: een Riis)
Geen vervangingen? Oi. Dan gaan we toch met een behoorlijk klein peloton rondrijden straks... 2 ploegen geweigerd, nog een 10 a 15-tal renners daarbovenop...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Lefeve op de radio. Alle ploegen hebben beslist de betrokken renners NIET te vervangen. Dus ze starten gewoon zonder.
Er komt ook geen "officiele lijst" vanuit het ASO of het gerecht. Er is enkel aan alle ploegen gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en de aan hen genoemde namen te schrappen. Maar men kan hen daar in principe niet toe verplichten.
Dat 2de stuk kan niet kloppen. De Tourdirectie bevestigd aan de pers niks en zal geen lijst publiceren (aldus Lefevre)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef Tommeke het volgende:
Rabo verscheen voltallig bij de keuring en de Tourdirectie bevestigt dat er geen Rabo's op de lijst staan.
Aldus de NOS
Jahwatte! echt wel! Die smiecht vertrouw ik totaal nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Riis is idd wel één van de meest verdachte tourwinnaarrs van de afgelopen 20 jaar.
Dat is dan al meteen een uitgekleed startveld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En Lefeve op de radio. Alle ploegen hebben beslist de betrokken renners NIET te vervangen. Dus ze starten gewoon zonder.
Er komt ook geen "officiele lijst" vanuit het ASO of het gerecht. Er is enkel aan alle ploegen gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en de aan hen genoemde namen te schrappen. Maar men kan hen daar in principe niet toe verplichten.
Sneu is niet eens goed genoeg, zielig vind ik het.....64 hoe hoog zat hij ook al weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:56 schreef mitt het volgende:
[..]
vooral een iemand als Riis, die zoiets zegt, dat is best sneu inderdaad
Op teletekst stond dat Sprick en Bernucci al meereden voor T-Mobile?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Heb ik ook op meerdere sites ed. gelezenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
Op teletekst stond dat Sprick en Bernucci al meereden voor T-Mobile?
Zou misschien kunnen dan omdat T-Mobile al vóór de persconferentie hun besluit maakte.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
Op teletekst stond dat Sprick en Bernucci al meereden voor T-Mobile?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |