kan je niet beter de bedbakken nemen ipv de tassen?quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef LotjeSpieg het volgende:
Iemand ervaring met de Skubb Opbergtassen? Ik wil ze gaan gebruiken voor kleding die ik onder mijn bed bewaar. Ze lijken erg handig, zijn ze dat ook echt?
[afbeelding]
als het die dingen zijn die ik ooit heb gehad mwah dan zijn harde bakken handiger....quote:Op woensdag 12 juli 2006 09:45 schreef LotjeSpieg het volgende:
Iemand ervaring met de Skubb Opbergtassen? Ik wil ze gaan gebruiken voor kleding die ik onder mijn bed bewaar. Ze lijken erg handig, zijn ze dat ook echt?
[afbeelding]
sotquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:28 schreef kalinho het volgende:
accenten
Sot? Wat is sot? behalve die dondersleuke kleine knuffeltjesquote:
Opbergenquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:40 schreef Bartjebart het volgende:
Sot? Wat is sot? behalve die dondersleuke kleine knuffeltjes
Hoe ga je dat organisatorisch doen dan? Aangezien je in Enschede woont? Dan is IKEA Hengelo toch dichterbijquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:52 schreef ProgMAN het volgende:
He, mede IKEA fans. Sinds deze week werk in IKEA Groningen. Ik ga eerst als vakantiewerker beginnen en waarschijnlijk na de vakantie full-time aan de slag sinds ik vandaag met mijn studie ben gestopt. Dus als jullie vragen over IKEA Groningen hebben, ik kan proberen te beantwoorden.
Eerste dag was leuk werken, maar wat een grote winkel en niet altijd overzichtelijk voor zowel personeel als voor klanten.
Och jeetje... dus die naam gebruiken sommige vestigingen voor de afdeling Opbergen? waarom? Wat omslachtig :Squote:
Maar waar staat SOT dan voor??? In Hengelo gebruiken wij deze uitdrukking niet eens! Sterker nog... dit is voor het eerst dat ik die benaming hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef Allan24 het volgende:
SOT = Opbergen, net als Accenten voor Cookshop, slaat eigenlijk ook nergens op
ik hoop het wel! iemand die hier meer over weet? of heb ik dus wel gewoon een probleem?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow wacht je kon wel eens gelijk hebben! (er staat bij materiaal info ook: hardboard)
Maar volgens mij is er toch nog wel steeds een matglazen versie?!
Misschien is het toch handiger als je even in de winkel gaat kijken... sorry!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:30 schreef EsDe het volgende:
[..]
ik hoop het wel! iemand die hier meer over weet? of heb ik dus wel gewoon een probleem?![]()
Jah, sorry, profiel nog niet bijgewerkt. Ik woon dus inmiddels in Groningen. Ik werk nu op de afdeling BA 50 (is geloof ik activiteiten) met de lijstjes, spiegels, schilderijen, planten, potten en nog veel meer.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe ga je dat organisatorisch doen dan? Aangezien je in Enschede woont? Dan is IKEA Hengelo toch dichterbij
Maar leuk! Gefeli trouwens! Op welke afdeling werk je?
"vroeger" vielen de kaarsen en vazen ook onder cookshop, dus was het een accenten afdelingquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:11 schreef Allan24 het volgende:
SOT = Opbergen, net als Accenten voor Cookshop, slaat eigenlijk ook nergens op
je werkt er nog niet heel lang merk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef ProgMAN het volgende:
Jah, sorry, profiel nog niet bijgewerkt. Ik woon dus inmiddels in Groningen. Ik werk nu op de afdeling BA 50 (is geloof ik activiteiten) met de lijstjes, spiegels, schilderijen, planten, potten en nog veel meer.
Uit het mooie IKEA alfabet: SOT = Söckra Ting (Zweeds) voor opbergen. Dit is de BA (Business Area) met alle opbergartikelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar waar staat SOT dan voor??? In Hengelo gebruiken wij deze uitdrukking niet eens! Sterker nog... dit is voor het eerst dat ik die benaming hoor
Om precies te zijn werk ik er nog maar een week. Maar bedankt voor de reactie.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
je werkt er nog niet heel lang merk ikmaar succes in groningen!
En dat weet jij na 1 dag werken al :|quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:48 schreef ProgMAN het volgende:
[..]
Uit het mooie IKEA alfabet: SOT = Söckra Ting (Zweeds) voor opbergen. Dit is de BA (Business Area) met alle opbergartikelen.
We hebben alleen nog matglazen deuren met bloemetjes print (Billy Nyckelby). Verder hebben we de Billy Ydre deur, een grijze deur met een stukje plastic (matglas look-a-like) voor 17.50 per deur (dacht ik). Dat was het wel zo'n beetje volgens mij..... Sorryquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:30 schreef EsDe het volgende:
[..]
ik hoop het wel! iemand die hier meer over weet? of heb ik dus wel gewoon een probleem?![]()
Vrije vertaling: de afdeling Zaken en Dingetjes...quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat weet jij na 1 dag werken al :|
Welkom, afdelingsgenoot op afstandquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:45 schreef ProgMAN het volgende:
[..]
Jah, sorry, profiel nog niet bijgewerkt. Ik woon dus inmiddels in Groningen. Ik werk nu op de afdeling BA 50 (is geloof ik activiteiten) met de lijstjes, spiegels, schilderijen, planten, potten en nog veel meer.
Staat in het introductieboekje (IKEA alfabet)quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat weet jij na 1 dag werken al :|
quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
Staat in het introductieboekje (IKEA alfabet)
Ow 4 jaar geleden niet...quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:07 schreef WebForce het volgende:
[..]
Staat in het introductieboekje (IKEA alfabet)
AOS en Seasonal is in sommige vestigingen een BA60quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:06 schreef WebForce het volgende:
Welkom, afdelingsgenoot op afstand. Je bent in ieder geval bij de leukste afdeling van geheel IKEA beland!
Oase
Kado
Posters & Lijsten
AOS
Seizoenen
Ow in Haarlem onder andere...quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
AOS en Seasonal is in sommige vestigingen een BA60
AOS valt (viel?) bij ons onder BA9, BA40 is dan wel weer Familyquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow in Haarlem onder andere...
bij ons is AOS BA40
Family is internationaal BA92 volgens mijquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:28 schreef Allan24 het volgende:
[..]
AOS valt (viel?) bij ons onder BA9, BA40 is dan wel weer Family
haha, al die inside termen![]()
Wat een logica weerquote:Op donderdag 13 juli 2006 23:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Family is internationaal BA92 volgens mij
IKEA heeft wel matrassen van 220, dus ik neem aan dat ze daar dan ook wel bedden voor hebbenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:15 schreef Friebo het volgende:
Is Brekke (bedframe) ook verkrijgbaar in 210 of 220 cm ? Zoniet, zijn er überhaupt 1 persoons bedden verkrijgbaar in langere uitvoering?
MALM en HEMNES zijn verkrijgbaar in 220 cm.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:15 schreef Friebo het volgende:
Is Brekke (bedframe) ook verkrijgbaar in 210 of 220 cm ? Zoniet, zijn er überhaupt 1 persoons bedden verkrijgbaar in langere uitvoering?
Ja niet echt...quote:
Dat dingen heel onlogisch lijken bedoel je? Hoe lang werk je er al?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja niet echt...
Maar dat is toch wel vaker zo bij IKEA?
Nu precies 4 jaar en 15 dagen!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:46 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat dingen heel onlogisch lijken bedoel je? Hoe lang werk je er al?
Tsssquote:
Hahahahaha sorry!quote:
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hahahahaha sorry!
Hej jij werkt toch bij service? Volgens mij hebben we nog samengewerkt tijdens je opleiding in Hengelo
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |