Dat was mijn dubbelganger, ik had die dekselse Janine al tijden in de gaten natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:47 schreef Shirley het volgende:
Oh, ik dacht de kogels die je vrouw op je heeft afgevuurd. Maar dat is onderhand al weer een week terug.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat was mijn dubbelganger, ik had die dekselse Janine al tijden in de gaten natuurlijk.
I'll be back!quote:
Het is Sjors! Die moet je hebben!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
I'll be back!
En dan zal ze spijt hebben ooit geboren te zijn hehehehhehehe!
Samen met dat negervriendje Sjimmie zeker. Je mag het eigenlijk niet zeggen he, maar toch het is wel altijd zoquote:
Bing! Nee, die niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Samen met dat negervriendje Sjimmie zeker. Je mag het eigenlijk niet zeggen he, maar toch het is wel altijd zo.
Ik heb connecties die het momenteel haarfijn aan het uitzoeken zijn. Ik zorg er wel voor dat ik geen bloed aan mijn handen zal krijgen!quote:
Zeg zit eens niet in mijn TTT te spammenvoor jou topic.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:21 schreef Maikuuul het volgende:
Suck my Cock and Call me Fallus
Als je durft
Que? Nu begrijp IK jou zelfs niet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ludo hoest met dinges? die ene milf wat je in lollertijden pwnt ?
Anders dan jou naam doet vermoeden, drink jij weinig tot geen bier toch?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:38 schreef beertenderrr het volgende:
Hulde voor deze uitmuntende grap, die doch zijn eenvoud, zeer kostelijk is![]()
klopt, ironisch hequote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Anders dan jou naam doet vermoeden, drink jij weinig tot geen bier toch?
Wat een doerak ben jij eigenlijk tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |