maar dan wel met een edge ... natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:08 schreef Bosbeetle het volgende:
tja ik wil niet teveel in hokjes denken ofzo maar ik zoek een :
indie-post-melo-prog-emo-proto-polka-math-metal-core
bandje ...
Ik ga kijken !quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:09 schreef MuseMuse het volgende:
the erasto brothers
Ik zal het eens luisteren maar ik trek spaz meestal niet zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:27 schreef Grobbel het volgende:
Need New Body past ook wel enigszins in het rijtje, maar dat is weer net geen neo-adagio-speed-folk-rock. Meer in de richting van neo-adagio-spaz-folk-rock, met slechts een hintje speed. Ik vraag me af of dat je ding is.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 03:43 schreef Slappertje het volgende:
Z'n nieuwere werk dan he
ThE_EDge ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maar dan wel met een edge ... natuurlijk
quote:Op donderdag 13 juli 2006 04:07 schreef ThE_ED het volgende:
Ik zou "Plastic Spastic Shrimp" eens proberen, maar dan wel het moeilijk te verkrijgen 2e album.
Les is niet core en niet math. Ik ga hem zaterdag trouwens zienquote:Op donderdag 13 juli 2006 04:19 schreef OFfSprngr het volgende:
Misschien iets van Les Claypool.
Nokia theatre, NYCquote:Op donderdag 13 juli 2006 05:34 schreef OFfSprngr het volgende:
Cool, waarzo?
En Core, zeker niet, en Math,.. tja, z'n spelen is't wel bijna.
Beetje ver.quote:
Shitmat.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:11 schreef Yorrit het volgende:
Shitmat - UK Swampcore Sucks In Comparison To Techstep New Wave Psy-Jungle
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:27 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Devin Townsend/Strapping Young Lad eens uitproberen.
The Cure, Joy Division etc zou je bijna kunnen omschrijven als Proto-Gothic en Post-Punk zijn ze al.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[afbeelding]
die is wel tof ja ..
trouwens nemen mensen dit topic echt serieus .. er staat proto en post in 1 genre
Maar dat zijn 2 genresquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:43 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
The Cure, Joy Division etc zou je bijna kunnen omschrijven als Proto-Gothic en Post-Punk zijn ze al.
Dankjequote:
Klopt, maar niet elke band is in maar 1 genre te plaatsen, al is het in de meeste gevallen zo dat de 2de genre aanduiding van mindere waarde is zoals je een Led Zeppelin en Blue Cheer zal aanduide als Hard Rock maar beide ook Proto-Metal waren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |