Je moet gewoon vertrouwen op jezelfquote:
Ik ga naar Engeland natuurlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:50 schreef D.Rose het volgende:
gaan jullie nog op vakantie?
Deze zomer ga ik naar Spanje. Ga jij zelf ook nog wegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:50 schreef D.Rose het volgende:
gaan jullie nog op vakantie?
De USA, daar zou ik ook wel graag weer eens naartoe willenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:52 schreef D.Rose het volgende:
reis naar USA gaat dit jaar niet meer lukken
Waarschijnlijk een autoroute, door Italie in augustusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:52 schreef Kieran het volgende:
[..]
Kliinkt leuk. Waar in Italië en wanneer
Ik ben daar nog nooit geweest. Lijkt me wel relaxed, het land van de pizza'squote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een autoroute, door Italie in augustus
Welke staten wil je gaan bezoeken? Ik ben in NY, NJ, VA, WV, DE, MA geweestquote:
die zullen we vast een keer etenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:53 schreef Kieran het volgende:
[..]
Ik ben daar nog nooit geweest. Lijkt me wel relaxed, het land van de pizza's
Oppassen dat de maffia je niet ontvoerd natuurlijk ookquote:
Ook geen voorkeur voor de Oost- of Westkustquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:56 schreef D.Rose het volgende:
WEET NOG NIET WELEK
beetje van alles eigenlijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook geen voorkeur voor de Oost- of Westkust
Het ligt gelukkig niet zo ver uit elkaar dus alles is mogelijkquote:
dat zien we dan wel weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:58 schreef Kieran het volgende:
[..]
Totdat John Gotti zelf tegenover je staat![]()
preciesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ligt gelukkig niet zo ver uit elkaar dus alles is mogelijk
Zelf wil ik best eens de staten Cali, Washington (State dus), Arizona en Nevada enzo bezoekenquote:
Ik haat die reclames. Op SBS6 zijn ze daar wel heel erg mee bezigquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:05 schreef D.Rose het volgende:
06 bla bla
Ik kijk niet zoveel TV. Ik luister liever naar muziek eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |