Ja hej, het is een vrouw hequote:
Duidelijk, het aantal vriendjes is zgn op 1 hand te tellen, of ze heeft een afwijking of neemt het niet zo nauw met de waarheid... broers #1, #2 - jonger, #3 - ouder, #4 depri - #5- etc, #6-etc, #7...quote:
Nou, misschien bedoelde ze met dat eerste vriendjes wel relaties die langer duurder dan een week. En waren de broers enzo gewoon dates.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:10 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Duidelijk, het aantal vriendjes is zgn op 1 hand te tellen, of ze heeft een afwijking of neemt het niet zo nauw met de waarheid... broers #1, #2 - jonger, #3 - ouder, #4 depri - #5- etc, #6-etc, #7...
alleen zijn. niet je leven kunnen delen met iemand waar je om geeft. het vooruitzicht dat het met de jaren steeds lastiger zal worden om iemand te vinden waar je de rest van je leven mee kunt delen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:16 schreef heiden6 het volgende:
Waarom ben je zo panisch op zoek? Wat is er mis met vrijgezel zijn?
Mannen zijn dol op een vrouw met die instelling.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:19 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
alleen zijn. niet je leven kunnen delen met iemand waar je om geeft. het vooruitzicht dat het met de jaren steeds lastiger zal worden om iemand te vinden waar je de rest van je leven mee kunt delen.
zoiets?
ik ben geen vrouwquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mannen zijn dol op een vrouw met die instelling.
Ik zou maar een hond nemen als ik jou was.
Ik verwarde je even met TS. Maar goed, des te triester als je een man bent.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:27 schreef 7th_wave het volgende:
[..]
ik ben geen vrouwen ik houd meer van katten
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik verwarde je even met TS. Maar goed, des te triester als je een man bent.
Getsie.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef TheFirstLady het volgende:
broers daten
Als daar een antwoord op is, zou niemand meer single zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef TheFirstLady het volgende:
Hoe vind ik iemand die goed bij me past en waarmee ik het goed kan uithouden?
Duidelijk verwoord en bijzonder herkenbaar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:38 schreef TheFirstLady het volgende:
...Ik zoek het namelijk wel altijd bij extreme types, of ik maak het extreem (broers daten, een veel jonger iemand daten, een heel veel ouder iemand daten, een manisch-depressief iemand, etc. etc.). Nooit een veilig persoon of een persoon met wie het wel eens echt iets zou kunnen worden.
Ik weet momenteel even niet meer waar ik het moet zoeken of wat ik moet doen. Hoe vind ik iemand die goed bij me past en waarmee ik het goed kan uithouden?
Nee, dat zijn goeie confecties.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:14 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Hij werkt ws in een kledingwinkel oid.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:00 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Duidelijk verwoord en bijzonder herkenbaar.
Hetzelfde geldt namelijk ook voor mij, daarom vind ik advies geven buitengewoon moeilijk.
Natuurlijk kun je voor de 'veilig' weg kiezen en het bewust aanlegegn met een 'normaal' persoon. Dat heb ik ook gedaan in het verleden, meerdere keren zelfs, maar vervolgens mis ik dan die spanning. Ik verveel me bijzonder snel bij iemand en zeer zeker bij 'doorsnee' mannen. Die trekken me gewoon niet aan, te gewoontjes.
Het enige wat ik kan zeggen is cliché maar toch waar: zoek niet. Juist dat zoeken maakt dat je niemand vindt, het is te gedwongen en dat werkt niet. Juist wanneer je het niet verwacht komt het naar je toe, zul je altijd zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |