Deze nam zijn mobiel niet meer op, terwijl hij dat normaal wel altijd doet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:15 schreef rena het volgende:
Hij is er met die persoon voor jou vandoor gegaan.![]()
Ik heb overigens het mobiele nummer van mijn instructeur, dus als hij ook maar een seconde te laat is hang ik aan de lijn.![]()
![]()
Geef snel een signalement!quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:14 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik had vandaag tussen 8 en 9 rijles moeten hebben.
Maar aangezien er om 10 over 8 nog niemand was maar even gebeld.
Vrouwtje van de rijschool aan de telefoon, die wist ook niet waar ie uithing, maar wist me wel te vertellen dat hij voor mij nog iemand anders had.
Maar ze konden hem ook niet bereiken.
Hij is tot op heden nog steeds niet gevonden, en ze hebben ook geen idee waar hij uithangt.
Maar goed, ik heb vandaag dus geen rijlessen gehad.
Wel is er nu een rij-instructeur vermist.![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk kon het meisje voor mij niet betalen of zo, en heeft hij toen een alternatieve betaalmethode voorgesteld.
Goed idee.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:18 schreef DonSauza het volgende:
Als jij een les mist door je eigen fout en niet voor 24 uur hebt afgezegd moet je gewoon het bedrag van die les betalen.
Dus als ik jou was zou ik dat nu maar omdraaien en een gratis les vragen/eisen.
Mwoah, autorijles... ze zal meerderjarig zijn. Geen zorgen daar.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/blobs/anp/26259.jpg
Moet ik nu vrezen voor het welzijn van mijn voorgangster?
Ik hoop dat er nu geen rare vlekken op de bestuurderstoel zitten, want ik moet er volgende week weer zitten.quote:
Ze ziet er anders wel erg jong uit!quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mwoah, autorijles... ze zal meerderjarig zijn. Geen zorgen daar.
Misschien heeft ze wel illegaal rijles!quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:25 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ze ziet er anders wel erg jong uit!
Of Heijx, die is daar bekend!quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel illegaal rijles!
En uit angst voor justitie zijn ze samen gevlucht naar Brazilië!
Bel Peter R.!
Over een halfjaartje komt Peter R. Heijx interviewen daar in Barzilië en dan zegt 'ie zo van: zai was die waif van die lange rij-instroekteur!quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:32 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik had m nog wel redelijk hoog zitten....
Of eerst vermoord. En/of.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij heeft zijn vrouw verlaten
Die klootzak. Hij denkt ook nooit aan jou.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan gaan mn rijlessen volgende week dus ook niet door....
Niemand denkt er aan me....quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:47 schreef rena het volgende:
[..]
Die klootzak. Hij denkt ook nooit aan jou.![]()
![]()
Dat moet je niet zeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ik durf niet in de auto te stappen bij een emotioneel instabiele 50-er die op wraak zint omdat haar man er met een 18-jarig sletje vandoor is gegaan....quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen.
Je kreeg toch geen les van zijn vrouw?
Hij zit nu vast in Spanje met het geld wat je aan hem hebt gegevenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:26 schreef veldmuis het volgende:
Das echt kut als je een keilekker wijf voor je hebt had ik ook wel eens met rijles en dan steeds maar complimenten van je instructeur van wat spiegel je goed ja joh gek wat denk jij dan?
Nou als je rij instructeur al niet komt opdagen ...zeg al genoegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken.
Sandertje die de weg op wil... ai...
Dan weet je wel waar ze woont en dan op www.ikhebje.nl snel haar telefoonnummer tracerenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:09 schreef Camplo het volgende:
[..]
Dat had ik me eerste rijles, kutzooi. Zat er supermokkel achterin en die moest ik afzetten. Whehehe
Gut denk je dat ik daar toen op lettequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:33 schreef Angeren het volgende:
[..]
Dan weet je wel waar ze woont en dan op www.ikhebje.nl snel haar telefoonnummer traceren![]()
Zou die niet meer durven?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou als je rij instructeur al niet komt opdagen ...zeg al genoeg![]()
Da's bijna net zo vreemd als een voorbijvarende lesauto.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:12 schreef buzzer het volgende:
Ik zie zojuist de brandweer voorbij rijden met een dregbootje
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Op de rijschool namen ze vandaag helemaal niet meer op.
Vind je t gek t is fokking kwart over 1quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Probeer het nog eens, maar nu met nummerherkenning uit.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:12 schreef Sandertje21 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |