Je wat karige OP was voor meerder interpretaties vatbaarquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:13 schreef -skippybal- het volgende:
Le-zen. Ik snap ook wel dat dat Rotterdam is, maar ik wil bierdrinken met die skyline op de achtergrond![]()
Ok.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:14 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Je wat karige OP was voor meerder interpretaties vatbaar![]()
Normaal bier kost daar veels te veelquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:21 schreef Razor21 het volgende:
Ga ik toch liever hier een pot bier drinken :
[afbeelding]
Valt wel mee, maar je mag er niet een sigaretje bij roken daar..quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Normaal bier kost daar veels te veel![]()
Ik ga geen Bud ofzo drinkenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:29 schreef Viajero het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar je mag er niet een sigaretje bij roken daar..![]()
ik wilde net zeggen, als je daar R'dam niet in herkend.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:35 schreef Carport het volgende:
Tussen Delft en Berkel en Rodenrijs, bij Rotterdam een stukje naar linksboven
www.map24.nlquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga geen Bud ofzo drinken![]()
En Delfland, Delfgauw wat dan ook. Waar ligt dat ergens?? Als iemand een stipje wil zetten op een kaart ofzo ben ik heel blij![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef Gitarist het volgende:
Het zou geschoten kunnen zijn in Ouderkerk a/d Amstel (onder Amsterdam)
Nee, dat zou ik ook niet doen. Het ging toch over bier?quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik ga geen Bud ofzo drinken![]()
En Delfland, Delfgauw wat dan ook. Waar ligt dat ergens?? Als iemand een stipje wil zetten op een kaart ofzo ben ik heel blij![]()
Dan had er iemand wel een heel goede lens om van daar af Rotterdam op de foto te zettenquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:46 schreef Gitarist het volgende:
Het zou geschoten kunnen zijn in Ouderkerk a/d Amstel (onder Amsterdam)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |