Ga je morgen ook weer op je vouwfiets in de trein? En dan braaf je Sodoku puzzel oplossen? Azijnpisserquote:
Nee hoor, ik ga gewoon in de trein zitten en lees een metro. Daarna stap ik rustig uit.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga je morgen ook weer op je vouwfiets in de trein? En dan braaf je Sodoku puzzel oplossen? Azijnpisser![]()
ik slaap morgen uit tot 11 uur.. ga rustig douche + eten.. tegen die tijd is het al weer tijd om te eten en vervolgens naar bed te gaanquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga gewoon in de trein zitten en lees een metro. Daarna stap ik rustig uit.
Mensen die op het knopje sluiten duwen als je buiten staat te wachten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:04 schreef Razor21 het volgende:
Mensen die al zenuwachtig op het knopje drukken voor de deuren te openen terwijl de trein nog rijd ....tzzzzzzz dat helpt niet stakkers![]()
![]()
![]()
Mensen die een kaartje moeten kopen in de bus in het algemeenquote:Mensen die niet gepast betalen in de bus tijdens de spits![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die hun vouwfiets pas uitklappen als de trein stilstaat om zo iedereen te blokkeren die in of uit wil stappen.quote:Paupers met teenslippers / witte sokken en sandalen die zenuwachtig hen vouwfiets vast gaan uitvouwen bij de deuren als de trein nog rijd![]()
![]()
Nee, mensen die uitstappen moeten opzouten, en eenieder die wil instappen moet daar de gelegenheid toe krijgen. Anders raken die perrons overvolquote:Als je uitstapt staan er hordes mensen voor de deur die zo snel mogelijk naar binnen willen en dus niet aan de kant gaan
Met die punten ben ik het helemaal eens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:04 schreef Razor21 het volgende:
Als je uitstapt staan er hordes mensen voor de deur die zo snel mogelijk naar binnen willen en dus niet aan de kant gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vouwfietsen in het algemeen in de SPITS![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die al zenuwachtig op het knopje drukken voor de deuren te openen terwijl de trein nog rijd ....tzzzzzzz dat helpt niet stakkers![]()
![]()
![]()
Mensen die patat eten in de trein of broodjes pindakaas tevoorschijn halen uit aluminium folie en dan opvreten![]()
![]()
![]()
![]()
Zwervers in de trein die s'ochtends om 7 uur al gaan bedelen voor geld![]()
![]()
Medelanders die duidelijk laten horen dat ze aanwezig zijn in de trein d.m.v. een voor mij onverstaanbare taal uit te spreken tegen vrienden / door telefoon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mobiele telefoongesprekken die gevoerd worden het lijkt wel of iedereen toevallig in de trein moet bellen, net alsof toen je op het station stond geen tijd had om te bellen![]()
![]()
![]()
![]()
Ipod paupers die zichtbaar laten zien dat ze Ipod geil zijn d.m.v. hendige sjieke witte oordoppen duidelijk te laten zien![]()
En als de trein aan komt rijden, met de vouwfiets voor de deur gaan staan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 22:09 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ga je morgen ook weer op je vouwfiets in de trein? En dan braaf je Sodoku puzzel oplossen? Azijnpisser![]()
Moet je op een zondagochtend als de eerste treinen gaan rijden. In een trein gaan stappen en dan volhouden dat die trein naar een heel andere plaats gaat. Wedden dat de helft van de mensen toch nog even het perron opgaan om te kijken waar die trein werkelijk naartoe gaat?quote:Mensen die mij of andere mensen in de trein lastig vallen met de vraag : Gaat deze trein naar Amsterdam? Hey muts voordat je instapt kijk je toch op het bord
Dit is behoorlijk ergerlijk. Erger nog, als je tegen ze aan botst omdat ze voor de deur staan en je graag de trein wilt verlaten om plaats te maken voor die personen voor de deur, dan worden ze boosquote:Op donderdag 29 juni 2006 22:04 schreef Razor21 het volgende:
Als je uitstapt staan er hordes mensen voor de deur die zo snel mogelijk naar binnen willen en dus niet aan de kant gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, als ze zelf liever willen staan vind ik het wel best hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 23:48 schreef Drasss het volgende:
- Mensen die gaan staan in de bus omdat ze niet naast iemand durven zitten omdat alle 2 zitters vol (dus 1 plek nog vrij ) zijn.
Heel erg jaquote:- Schreeuwen door de bus heen.
Als je vraagt of je er naast mag zitten en ze verhuizen niet naar de raamkant moet je je er gewoon op een verschrikkelijk onhandige manier voorbij gaan zodat je een paar keer op de tenen trapt enzquote:- Mensen die de stoel naast het gangpad gaan zitten om zo te voorkomen dat er iemand langs hen komt te zitten.
Daar kan ik altijd wel om lachenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:08 schreef Urvin het volgende:
Ik voeg er nog wat aan toe:
Mensen die gaan rennen voor hun overstaptrein,terwijl ie pas over 5 minuten weggaat![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 04:31 schreef K.V. het volgende:
5: Medelanders die hun gsm als mp3-speler gebruiken, resultaat: blikkig klinkende hiphop "muziek"![]()
"Optyfen ouwe graftak."quote:Op zondag 2 juli 2006 22:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oude dames die bij je komen zitten en denken: 'Kijk dat is een schattig meisje, daar ga ik even mee praten.' en dan ineens beginnen te zeiken over vroeger en nu dat ik maar geluk heb met mijn rechten etc.
Niet meer dan terecht lijkt mij.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef Dogbreath het volgende:
1. Conducteur die je komt vertellen dat je je poten van de bank af moet halen.
Maar wel irritant. Goed, tegenwoordig leg ik een kladblaadje onder mn voeten, maar dan nog zitten er gasten tussen die daarover beginnen.quote:
Dat is wel nep ja, niet zeuren als je er gewoon wat onder hebtquote:Op zondag 2 juli 2006 23:07 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
Maar wel irritant. Goed, tegenwoordig leg ik een kladblaadje onder mn voeten, maar dan nog zitten er gasten tussen die daarover beginnen.![]()
Achja ik heb nu zes jaar OV, om eerlijk te wezen: eigenlijk maak ik me nergens meer druk om. Het meest kutte wat ik heb meegemaakt: een aangereden hond, en je zit dus gewoon anderhalf uur in de hitte in die trein. Kut voor de hond, kut voor de machinist, eigenlijk voor iedereen.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is wel nep ja, niet zeuren als je er gewoon wat onder hebt.
Dat soort dingen lukt me dus nooit, hè?quote:Op zondag 2 juli 2006 23:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
"Optyfen ouwe graftak."
Ben je niet zo schattig meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |