quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:46 schreef Homdeck het volgende:
hij gaat zich vanavond samen met op Kees Driehuis aftrekken![]()
NOS= bestuurd door Ajaxquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:52 schreef Martijn_fijn het volgende:
Dat de NOS en Vara onder controle staan van de PVDA is toch al lang bekend? En dan klaag je nu pas?
Zo werelds, hoe ze dat na deden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:21 schreef Nega het volgende:
Hij is echt zo mooi bij Kopspijkers, te grappig.
Och als het een VVD'er was geweest en hij had dat tussen neus en lippen door laten merken, had er hier een topic gestaan van een linkse stemmerquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Kijk die grafmongool discussieren op Nederland 3. En stiekem lacht hij in zijn vuistje, want iedereen weet dat het een fervente PVDA'er is.
Zo iemand neem je toch niet serieus ? En vooral die mensen wat daar aan tafel zitten. Ik had hem in zijn gezicht gespuwd als hij wat negatiefs zei.
Dit is um:
[afbeelding]
Ferry![]()
haal jij je info bij KopSpijkers vandaanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:21 schreef Nega het volgende:
Gaat heen en wordt impotent ozfoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:29 schreef Knoekie het volgende:
Hij heeft er wel verstand van. Niks mis mee.
Dat zeg ik ook niet... maar liever hem dan Ferry die voor de ultieme boskabouter gaat.... hij weet zeer weinig mensen te boeien net als Polakquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:38 schreef SunChaser het volgende:
Alsof Frits Wester onpartijdig is.
Volgens mij is hij zo oud nog nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:46 schreef NDAsilenced het volgende:
mingelen, was dat niet zo'n nazi-dokter?
Hij hoeft me niet te boeien, hij moet de juiste vragen stellen aan de mensen om wie t gaat, en kennis van zaken hebben. Ferry kan dat.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:45 schreef SeaOfLove het volgende:
hij weet zeer weinig mensen te boeien net als Polak![]()
Ferry kan dat absoluut niet....hij is een minder dan gemiddeld politiek verslaggever! (naar mijn mening)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij hoeft me niet te boeien, hij moet de juiste vragen stellen aan de mensen om wie t gaat, en kennis van zaken hebben. Ferry kan dat.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij hoeft me niet te boeien, hij moet de juiste vragen stellen aan de mensen om wie t gaat, en kennis van zaken hebben. Ferry kan dat.
Dat is zo mooi he, de een vindt dat hij goede vragen stelt, de ander niet... politieke kleur?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ferry kan dat absoluut niet....hij is een minder dan gemiddeld politiek verslaggever! (naar mijn mening)
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
haal jij je info bij KopSpijkers vandaan![]()
![]()
![]()
![]()
En terecht, meteen lid worden iedereen.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:10 schreef BB6kijker het volgende:
Er is nu zelfs een fanclub van Ferry met al bijna 200 leden:
http://ferrymingelen.hyves.nl
Volgens mij heeft ie dat ook, net een alcoholistquote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef Samcali het volgende:
Die vent ziet er altijd uit alsof hij een hele avond gezopen heeft en net uit bed komt![]()
[afbeelding]
De man die de 'just-out-of-bedlook' perfectioneerde.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:55 schreef Samcali het volgende:
Die vent ziet er altijd uit alsof hij een hele avond gezopen heeft en net uit bed komt![]()
[afbeelding]
Hoofdlettersquote:Op vrijdag 30 juni 2006 02:57 schreef RijstNatie het volgende:
VVD
Rita
Hersi ali
Van basten
Geert wilders
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:21 schreef Nega het volgende:
En dan samenwerken met Clairy Polak??quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:11 schreef Enchanter het volgende:
Broer van Jozef ?
Ja ik weet da dat met een 'E' is
Ja natuurlijk. Zou een beetje stom zijn als hij zegt "terug naar jou Clairy" en Willem Lust (ook met toupet trouwens) zit er.quote:Op donderdag 21 december 2006 01:11 schreef blonchi het volgende:
[..]
En dan samenwerken met Clairy Polak??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |