Je vriendin denkt er anders over.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:17 schreef Flyga het volgende:
Wat een verschrikkelijke overheersende groene knuppel![]()
sommige collega's nemen gewoon een halve komkommer mee
de geur verspreid zich en trekt op de een of andere manier in mijn eten![]()
IK HAAT KOMKOMMERS![]()
Welquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef Flyga het volgende:
Ja maar je gaat toch niet zo'n brok opkluiven
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:20 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Je vriendin denkt er anders over.![]()
[..]
Vervang ff je batterij uit je hoorapparaat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef wunderbaum het volgende:
komkommers zijn familie van de meloen en courgette. Ik heb gehoord dat ze de wereld willen overnemen.
je vergeet hetro :d je was me voorquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:31 schreef Flyga het volgende:
je suis une femme
He, jij bent toch die lul die een wijf zwanger heeft gemaakt en tot abortus heeft gedwongen?quote:
zo zou ik het niet formuleren maar ja!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:34 schreef minkuukel het volgende:
[..]
He, jij bent toch die lul die een wijf zwanger heeft gemaakt en tot abortus heeft gedwongen?![]()
Moet je 's langs de oogarts gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef Maethor_Veleg het volgende:
aan het eind van de dag kan ik geen komkommer meer zien.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Moet je 's langs de oogarts gaan.![]()
[..]
Ojeemeneetje wat moet jij een enorm boeiend leven hebben zeg!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:58 schreef Maethor_Veleg het volgende:
Kom maar eens bij ons werken!! Ik werk namelijk in een komkommerkwekerij en daar zie ik elke fokking dag honderdduizenden van die dingen, in alle vormen soorten en maten, soms twee aan elkaar (siamese komkommertweeling whahaha) en aan het eind van de dag kan ik geen komkommer meer zien. Dus niet zeiken!
Komkommer is niet zo overheersend, maar als jij het niet eet, ruik je het toch eerder. Das net zoiets als dat iemand anders rijstewafels/ knoflook eet.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:53 schreef Sheriam het volgende:
Dan heb je een gevoelige neus, komkommer ruikt toch niet zo sterk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |