Demo! Hopelijk vnadaag, maar dat zal wel niet. Ik denk 1 oktoberquote:
Nee hoor, gewoon eind van de maandquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:51 schreef X-fi het volgende:
Het wordt volgens mij echt veel te laat vrij gegeven
Dit weekend hopenlijkquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:29 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon eind van de maand
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:14 schreef X-qlusive. het volgende:
1 november... ook voor PC ?
eerst downenquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:00 schreef X-fi het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oud nieuws hèquote:Op maandag 25 september 2006 08:27 schreef Maikalo het volgende:
Zaterdag bij een gamewinkel geweest. Ze zeiden dat hij 2 november in de winkel zou zijn. Die kerel had ook al de demo mogen spelen. Je kan nu bijvoorbeeld ook de grootte van je bumper aanpassen. Dus net als NFSU1 voorbumper kiezen, alleen dan kan je hem nog aanpassen daarna op grootte. Klinkt goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 november, om je even uit die droom te helpenquote:Op donderdag 28 september 2006 14:31 schreef MosPos het volgende:
We zitten nu echt in Eind sept. ik hoop dat hij morgen uitkomtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:40 schreef X-fi het volgende:
2 november de volledigegame ja! Hij heeft het over de demo.
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:40 schreef X-fi het volgende:
2 november de volledigegame ja! Hij heeft Ik had het over de demo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop