Waar haal jij t idee vandaan dat t een verwijzing was naar Hammett?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zoiezo lijp dat je Hammett niet kan spellen
Van z'n lang zal ze leven nietquote:
Ach als je het niet kan dan kan je het nietquote:Zowieso lijp dat je t niet zelf doet.
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zoiezo lijp dat je Hammett niet kan spellen
Jongens tochquote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Hammet het volgende:
[..]
Waar haal jij t idee vandaan dat t een verwijzing was naar Hammett?
niks geen money for nothing voor ons!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Inderdaad, we moeten nog magnetrons installeren en al die koelkasten en kleurentv's verplaatsen.
Omdat je een gitarist bent met toevallig een naam van een hele bekende gitarist?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:06 schreef Hammet het volgende:
[..]
Waar haal jij t idee vandaan dat t een verwijzing was naar Hammett?
Pfff. Iedereen hier weet dat Hammet fervent liefhebber is van Melanie Hammet. Ik weet verder niet over wie jij het hebt, maar volgens mij kun je je tijd beter besteden dan hier zitten zeuren. Leer snaren verwisselen, par example.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Omdat je een gitarist bent met toevallig een naam van een hele bekende gitarist?
Die Hammet tochquote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pfff. Iedereen hier weet dat Hammet fervent liefhebber is van Melanie Hammet.
Aaiquote:Ik weet verder niet over wie jij het hebt, maar volgens mij kun je je tijd beter besteden dan hier zitten zeuren. Leer snaren verwisselen, par example.![]()
Kan het moeilijk leren als ik net zeg dat me gitaar in de winkel staatquote:Op zondag 2 juli 2006 22:55 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Pfff. Iedereen hier weet dat Hammet fervent liefhebber is van Melanie Hammet. Ik weet verder niet over wie jij het hebt, maar volgens mij kun je je tijd beter besteden dan hier zitten zeuren. Leer snaren verwisselen, par example.![]()
Iedereen zou toch lief doen tegen elkaar ?!quote:Op zondag 2 juli 2006 23:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Kan het moeilijk leren als ik net zeg dat me gitaar in de winkel staat
Daar heb ik nooit ja op gezegt en als hun door blijven baggeren krijgen ze antwoordquote:Op zondag 2 juli 2006 23:50 schreef Even het volgende:
[..]
Iedereen zou toch lief doen tegen elkaar ?!
Kerelquote:Op zondag 2 juli 2006 23:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit ja op gezegt en als hun door blijven baggeren krijgen ze antwoord
Nou het zal me verder ook mn reet roesten... Ik ga nog ff pingelen en dan slapenquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 23:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit ja op gezegt en als hun door blijven baggeren krijgen ze antwoord
Geen strat helaas...quote:Op maandag 3 juli 2006 10:35 schreef Jorikjet het volgende:
hihi
voor teleluvr; http://koopjes.marktplaat(...)trisch/40532289.html
strat ruilen voor een jazzmaster. misschien dat je er een hebt waar je vanaf wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |