quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:59 schreef Even het volgende:
Weeping Demon doet het niet meer![]()
Hij geeft nog wel een lampje als ik het pedaal induw maar geen geluid.. Ook niet als het effect uitstaat maar wel de kabel er nog in zit..
Iemand enig idee wat er aan de hand is?
95Q CRYBABY® WAH WAH U.S. Suggested List Price: $215.97quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Bij mij was het net zo kut WD, tip, laten reparenen, en verpatsen
Ik ga over een maandje de 95Q CRYBABY® WAH WAH kopen
Hij is hier 175€quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:09 schreef Even het volgende:
[..]
95Q CRYBABY® WAH WAH U.S. Suggested List Price: $215.97
Ik zat eerder te denken aan de dynamic wah van boss
Maar had jij het zelfde probleem?
Ik ben er juist heel voorzichtig mee... Enig idee hoe ik het moet repareren?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:12 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Hij is hier 175€
Maar ja ik had hetzelfde probleem, ik had hem op de veer stand staan, en na een maand waren de rubbertjes versleten, volgens mij had het wat te maken met dat ik te hard op dat ding trapte
Dat is de mijne ook... Ik gebruik em ook niet zo veel dus het liefst mn geld terug maar dat doen ze nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Nee eigenlijk niet, was nog binnen de garantie periode, ik ben dan weer zo lui om hem gewoon weg te brengen
Weeping Demon kopen?!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:47 schreef sXe het volgende:
ik ga binnenkort ook voor een wah kijken. Misschien kunnen we wel korting krijgen als we er 5 tegelijk kopen
Waar heb je ze gehaald?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Hallo! Ik heb nieuwe slippers, en ze zijn heel stoer.
[afbeelding]
Wel eventjes onthouden dat ze niet roze maar rood zijn.
Hoogstraat Rotterdam, bij de Coach, Footlocker of een ander schoenenwinkeltje wat daar zit.quote:
Ja mn pa netquote:Op zondag 2 juli 2006 16:36 schreef --H-I-M-- het volgende:
Gefeliciteerd! altijd een heel vet nummer om te spelen als mensen vragen "speel eens iets!"
Ja ik ook vandaar master of puppetsquote:Op zondag 2 juli 2006 17:55 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik moet eens leren om met 1 liedje bezig te blijven haha.
Nieuwe gitaar?quote:Gitaar met nieuwe snaren staat klaar bij Rock Palace, dinsdag halen denk ik![]()
Ik weet niet wat erger is: snaren op je gitaar laten zetten door een ander of 2 jaar met de zelfde snaren doenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Was het maar zon feest.
Heb er maar nieuwe snaren op laten zetten na 2 jaar![]()
Snaren waren nog goed verder hoor. En ik breek het vast toch, daarom maar laten doen.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:46 schreef Even het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is: snaren op je gitaar laten zetten door een ander of 2 jaar met de zelfde snaren doen
Ik heb 3 weken met mn snaren gedaan en heb ze net vervangen (10 min werk)![]()
Ik snap niet dat je snaren na 2 jaar nog heel zijn. Na 2 tot 3 maanden knapt er bij mij altijd wel eentje.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Snaren waren nog goed verder hoor. En ik breek het vast toch, daarom maar laten doen.
Ik snap niet dat ze naar 2 jaar nog klinkenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:47 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je snaren na 2 jaar nog heel zijn. Na 2 tot 3 maanden knapt er bij mij altijd wel eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |