Geef Genk 2 miljoen, nu Vaessen daar weg is en dit op de loer ligt. Heb je alsnog redelijk naar behoren gehandeld.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:32 schreef Radegast het volgende:
Drie ton voor Defour, mooie prijs. Da's 10% van wat Genk had kunnen krijgen van Ajax een tijdje terug.
Wat zelfspot op z'n tijd kan geen kwaad...!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:56 schreef Ajaxfan het volgende:
BoNi waar zie je mij voor aan. Ik blijf me club steunen ook al verliezen ze met 0-4 ofzo.
2 miljoen aan Genk geven? Waarom dat? De transferprijs is nu ¤ 320.000. Als je dan twee miljoen euro overkomt maak je ¤ 1.680.000 verlies en dat zal een bedrijf als Ajax nooit doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:59 schreef twi het volgende:
[..]
Geef Genk 2 miljoen, nu Vaessen daar weg is en dit op de loer ligt. Heb je alsnog redelijk naar behoren gehandeld.
Simpelweg omdat je natuurlijk niet dit soort praktijken in de hand moet gaan werken. Handel je zaken netjes af, met een acceptabele transferprijs.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
2 miljoen aan Genk geven? Waarom dat? De transferprijs is nu ¤ 320.000. Als je dan twee miljoen euro overkomt maak je ¤ 1.680.000 verlies en dat zal een bedrijf als Ajax nooit doen.
Daarnaast heeft Ajax miljoenen geboden (drie of vier ofzo) en dat accepteerde Genk niet. Nu mogen ze blij zijn met ¤ 320.000... Hufters
Goh is het verboden dan, om een bod van ajax van ee paar miljoen niet te accepteren.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:07 schreef Black-Death het volgende:
[..]
2 miljoen aan Genk geven? Waarom dat? De transferprijs is nu ¤ 320.000. Als je dan twee miljoen euro overkomt maak je ¤ 1.680.000 verlies en dat zal een bedrijf als Ajax nooit doen.
Daarnaast heeft Ajax miljoenen geboden (drie of vier ofzo) en dat accepteerde Genk niet. Nu mogen ze blij zijn met ¤ 320.000... Hufters
Emanuelson, die naam is ondertussen bijna even vaak verkeerd geschreven als die van Vieiraquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:17 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Goh is het verboden dan, om een bod van ajax van ee paar miljoen niet te accepteren.
Ik vind het triest als je die speler nu oppikt want ze zijn slachtoffer van die lompe wet en als je netjes bent maak je daar geen gebruik van.
Wat als wij dit wet hier hadden en er werd 3 miljoen op Emanuelsson geboden, zouden wij ook niet genoeg vinden. Maar als hij dan vervolgens voor 3 ton zou vertrekken zouden we ook onwijs boos zijn.
Boeie, dat is nu eenmaal gebeurd en gelukkig hebben wij geen Scheringa figuur bij Ajax. Gewoon halen, straks gaat ie naar de concurrentie en waar sta je dan met je mooie principesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:17 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Goh is het verboden dan, om een bod van ajax van ee paar miljoen niet te accepteren.
Ik vind het triest als je die speler nu oppikt want ze zijn slachtoffer van die lompe wet en als je netjes bent maak je daar geen gebruik van.
Wat als wij dit wet hier hadden en er werd 3 miljoen op Emanuelsson geboden, zouden wij ook niet genoeg vinden. Maar als hij dan vervolgens voor 3 ton zou vertrekken zouden we ook onwijs boos zijn.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef jna het volgende:
[..]
Emanuelson, die naam is ondertussen bijna even vaak verkeerd geschreven als die van Vieira
Ja de voetbalwereld is hard, maar ik vind het toch net iets te ver gaan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Boeie, dat is nu eenmaal gebeurd en gelukkig hebben wij geen Scheringa figuur bij Ajax. Gewoon halen, straks gaat ie naar de concurrentie en waar sta je dan met je mooie principes
Nee. Lijkt me ook onzin.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:09 schreef Devano het volgende:
Is er behalve uit de mond van Hugo Borst nog iets vernomen over het Vieira gerucht?
Zou die bij Ajax op de bank willen zitten terwijl hij bij AZ een basisplaats heeft? Opmerkelijk!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:34 schreef M0NTANA het volgende:
Insiders melden al maandenlang dat Joris Mathijsen rond is en na het WK gepresenteerd wordt, op zich kunnen we nog best een linksbenige verdediger gebruiken, als het maar niet teveel kost.
Kijken of Herr Simon dan nog steeds zo'n grote muil heeft over Ajax...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:49 schreef jna het volgende:
Morgen van Geel bij voetbal insite. Samen met afdankertje Cziommer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |