Ik dacht altijd dat hij het nat gemaakt met water, snapte al nooit waarom die dat deed. Zelfs in de winter...quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef Trancelocator het volgende:
Daar wil Materazzi nog niet eens een elleboog tegenaan geven.
Ik dacht heel vroeger trouwens altijd dat het snot was.
quote:
Wat een lage jodenstreek van Feyenoord.quote:
Haha, hebben ze straks weer een speler die (net als Vlaar) veel liever bij Ajax had gespeeld. Nog mooi is het als Defour nu aan geeft zelf niet naar fnoord te willenquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zou me doodschamen als ik voor zo'n club was
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een lage jodenstreek van Feyenoord.![]()
![]()
Triest als je nog respect kunt hebben voor zo'n actie ook. Verder is het natuurlijk nog maar de vraag of Defour wel naar een middenmotor wil die nooit iets wint en al jaren geen CL meer heeft gespeeld.quote:
quote:
Wanneer voor het laats ook alweer? Kan het me niet herinneren. Dat jaar met Dudek voor het eerst in de goal? 0-5 tegen Juve? Man wat was die ene eigen goal van heb fabelachtig mooi. Ik vergeet 'm nooit meer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Triest als je nog respect kunt hebben voor zo'n actie ook. Verder is het natuurlijk nog maar de vraag of Defour wel naar een middenmotor wil die nooit iets wint en al jaren geen CL meer heeft gespeeld.
Idd, kan hij nog beter bij RC Genk blijven, naar Feyenoord is sportief gezien geen vooruitgang.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Triest als je nog respect kunt hebben voor zo'n actie ook. Verder is het natuurlijk nog maar de vraag of Defour wel naar een middenmotor wil die nooit iets wint en al jaren geen CL meer heeft gespeeld.
Clubliefdequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ze mogen hem ook wel hebben, maar nu zal ook gelijk de clubliefde bewezen worden...
Niet mogen is een groot woord, maar een zichzelf respecterende club zou dit gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie niet in waarom f'noord dit niet zou mogen doen? Ajax is zelf weer te knullig op dit moment hoor.
Leuk je principes, en OPZICH is het ook wel terecht dat ze hem nu niet meer willen, maar ga niet janken als de concurrentie niet roomser dan de paus is...
Maar waar dan, op www.hln.be is niets te vinden... Broodje aap?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:00 schreef jorienvdherik het volgende:
krant het Laatste Nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |