Yep, ik vroeg me af wie er destijds minister van vreemdelingenzaken en integratie was maar ik kan er niet opkomen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:41 schreef jna het volgende:
David Endt werd net weer emotioneel door het Nando Rafael verhaal.
Volgens mij Nawijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Yep, ik vroeg me af wie er destijds mininster van vreemdelingenzaken en integratie was maar ik kan er niet opkomen...
Dat dacht ik dus ook.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef Trancelocator het volgende:
Daar wil Materazzi nog niet eens een elleboog tegenaan geven.
Ik dacht heel vroeger trouwens altijd dat het snot was.
ah, jij had nog niet gepost in dit deel, vandaar.quote:
Heb je hem niet onderworpen aan een pittig kruisverhoor...?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:45 schreef HeatWave het volgende:Gisteren stond ik in oud zuid op de tram te wachten. En wie komt er voorbij? Edgar Davids!
.
Zal hij dan....... oh nevermind.
quote:Nu wil Feyenoord Defour aantrekken
Geschreven door Pieter Ooms op vrijdag, 30 juni om 10:19
In de Belgische krant Het Laatste Nieuws staat het bericht dat Feyenoord heeft geïnformeerd naar de diensten van Steven Defour. De talentvolle middenvelder heeft alles op alles gezet om naar Ajax te gaan, maar die transfer is afgeketst.
Omdat zijn huidige club, Racing Genk, absoluut niet mee wilde werken aan een transfer naar Amsterdam, heeft Defour zijn contract door de wet van '78 laten ontbinden. Hierdoor kan de middenvelder vertrekken uit Belgie, als de club maar de vastgestelde opstapvergoeding van 320.000 euro betaald krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |