7 maandenis niet lang in de omgeving van Utrecht, en binnen een jaar in Utrecht zelf via de SSHU wordt lastig,quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef Parvus het volgende:
Maar ik heb liever een kamer in Utrecht zelf, en is 7 maanden niet lang?
Ja alleen omdat ik dus nogal laat een studie koos ben ik nu op het laatste moment ook nog ff op zoek naar een kamerquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:21 schreef Quinazoline het volgende:
Sowieso inschrijven bij de SSHU. Voor sommige andere dingen (zoals sociale woningbouw ofzo) moet je een half jaar ingeschreven staan als woningzoekende. Als je je niet inschrijft kun je dat ook wel vergeten dus.
Neehoor, want het moet voor studenten ook betaalbaar blijven. Ik vermoed dat het wel mee zal vallen. En als het te duur is, kun je altijd nog 'nee' zeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:35 schreef Parvus het volgende:
Maar dat is nieuwbouw, dat zal dan wel duur gaan worden toch?
Nee, niet perse duurder dan andere kamers. Het zal iets van 280 voor 20 vierkantemeter worden, inclusief kabel en heel erg snel internet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:35 schreef Parvus het volgende:
denk dat dat meevalt.. rond de 300 euro per maandquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:35 schreef Parvus het volgende:
vraag me trouwens af wanneer dat begint.. wil wel een kamer boeken daarzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:33 schreef Quinazoline het volgende:
Op de site van de sshu staat dat er in de zomer van 2006 en hele hoop kamers op de Uithof beschikbaar komen. Daar staan ook de gem. wachttijden voor de andere complexen aangegeven.
Mensen die te selectief zijn, krijgen over het algemeen nooit een kamer. Da's een ding wat zeker is.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:30 schreef Parvus het volgende:
Maar als ik me nú inschrijf bij de SSHU, hoelang duurt het dan voordat ik minimaal een kamer heb?
Als iedereen die een kamer zoekt een topic maaktquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:
TS.
Heb je er iets op tegen als ik dit topic een centraal hoe zoek ik een kamer topic maak? (Ik overleg het liever even)
Mod.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:55 schreef Renesite het volgende:
TS.
Heb je er iets op tegen als ik dit topic een centraal hoe zoek ik een kamer topic maak? (Ik overleg het liever even)
ik ben niet (te) selectief, ik wil gewoon een kamer in Utrecht zelf, en het liefst zo snel mogelijk. Maar als dat 'zo snel mogelijk' waarschijnlijk toch niet gaat lukken dan wacht ik welquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:53 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Mensen die te selectief zijn, krijgen over het algemeen nooit een kamer. Da's een ding wat zeker is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |