een hele mooie, die hoort eigenlijk op een tegeltje in delfts blauwquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Marijnissen: ''Recht door zee is alleen en enkel goed voor mensen met oogkleppen''
ik ben het zelden inhoudelijk met hem in, maar de manier waarop hij het brengt mag ik wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niks. Marijnissen heeft een punt.
we hebben 2 d66-en, dat is erg veel als je op 2 zetels staat in de peilingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
dat er nu 2 d66'en lijken te zijn....wat vrij veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staatquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
We hebben te maken met 2 D66-en (een in de kamer, en een in het kabinet), en dat is erg veel als je in de peilingen op 2 zetels staat.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
Ja en hoe wil je dan besluiten nemen? Een zomerakkoord ofzo? LPF en SGP gaan natuurlijk invloed eisen. Theoretisch kan het misschien, maar praktisch onuitvoerbaar en ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Steijn het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, er is een meerderheid in het parlement, en beide ministers hebben geruime bestuurlijke ervaring.
Ik ook, maar vadaag nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
ik vind die vdLaan zo'n ongelooflijk domme snol
Neenee, je zit er helemaal naast! D'66 is een ongelofelijk domme kutpartij, en loezie is de stem van die partij in dit debatquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
Toch heeft ze gewoon haar WO-diploma gehaald en heel wat bereikt met haar domheid. Dat moet je ook maar kunnen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:32 schreef pmb_rug het volgende:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
we hebben 2 d66-en, dat is erg veel als je op 2 zetels staat in de peilingen
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Richardfun het volgende:
[..]
dat er nu 2 d66'en lijken te zijn....wat vrij veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staat
quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We hebben te maken met 2 D66-en (een in de kamer, en een in het kabinet), en dat is erg veel als je in de peilingen op 2 zetels staat.
Marijnissen heeft helemaal geen diploma's.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Toch heeft ze gewoon haar WO-diploma gehaald en heel wat bereikt met haar domheid. Dat moet je ook maar kunnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |