Niksquote:
Dankje!quote:
Wat is dat nou voor een debiele constructie? Zo kan je echt geen land besturen hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef Steijn het volgende:
Minderheidskabinet met 'D66'-ministers op persoonlijke titel gesteund door LPF, SGP, CDA en VVD vind ik wel een strakke optie.
Dat betekent dat de LPF als de dood is voor verkiezingen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een debiele constructie? Zo kan je echt geen land besturen hoor.
Natuurlijk wel, er is een meerderheid in het parlement, en beide ministers hebben geruime bestuurlijke ervaring.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een debiele constructie? Zo kan je echt geen land besturen hoor.
een hele mooie, die hoort eigenlijk op een tegeltje in delfts blauwquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Marijnissen: ''Recht door zee is alleen en enkel goed voor mensen met oogkleppen''
ik ben het zelden inhoudelijk met hem in, maar de manier waarop hij het brengt mag ik wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Niks. Marijnissen heeft een punt.
we hebben 2 d66-en, dat is erg veel als je op 2 zetels staat in de peilingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
dat er nu 2 d66'en lijken te zijn....wat vrij veel is voor een partij die in de peilingen op 2 zetels staatquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat zei hij nou??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |