abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:43:50 #76
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_50179960
Jammer dat 't zo traag is, bezoek het heul af en toe
pi_50180106
Hyves is best grappig, filmpjes en foto's en die krabbels enzo

Soort myspace maar dan anders,

zullen we nu dan maar allemaal een link naar ons hyve account hier neer plempen zodat iedereen elkaar kan toevoegen en dan heb je straks vet veel vriendjes en das stoer
  woensdag 6 juni 2007 @ 21:50:13 #78
28201 jwjw
See the money wanna stay
pi_50180230
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:03 schreef Sjakie01 het volgende:
............
Wat vinden jullie van Hyves, en wat mis ik als ik geen hyves-account heb?
Hyves is too f**** traag, en qua functionaliteit abominabel...
Ik heb er even op gezeten, en alras HOPPA, weg ermee.
Je mist niks.
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:17:47 #79
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_50181575
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef sander89 het volgende:
Offtopic: Zullen ze dan iets van 150 servers hebben straks ofzo Hoeveel heeft fok er trouwens?
Ik hoorde ooit van iemand dat ze daar al overheen zouden zitten.

Fok! heeft tussen de 10 en 20 servers geloof 'k (weet 't niet zeker, moet wel terug te vinden zijn in fb ergens)

Degene die beweerde dat ze al meer servers hadden bij hyves beweerde ook dat de back-end van hyves op java draait... Best een apparte keuze daar dat toch ook relatief veel performance vraagt, terwijl er ook andere oplossingen zijn.
  woensdag 6 juni 2007 @ 22:19:13 #80
131561 Nega
AFC AJAX
pi_50181644
Ik heb het.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  FOK!fossiel maandag 25 juni 2007 @ 14:53:55 #81
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_50821417
Voor die paar miljoen pageviews *per dag* vind ik dat Hyves bijzonder goed bereikbaar is.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_50831265
Ik heb wel hyves, maar doe er eigenlijk alleen wat mee als ik me verveel en echt niks anders te doen heb.
pi_50831417
Leuk om mensen die je uit het oog verloren hebt terug te vinden. Daar gebruik ik het dus ook vooral voor.
pi_50831430
Ik heb een hyves, maar ik maak er weinig gebruik van.

Maar! Juist omdat iedereen het heeft is het superhandig voor als je bijvoorbeeld een leuke dame bent tegen gekomen en deze toen uit het oog verloor, want dan kan je haar terug vinden.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:16:17 #85
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_50902935
Het is gewoon een heel handig netwerk voor contact irl, juist omdat het zo groot is en iedereen met naam en toenaam staat vermeld.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:28:00 #86
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_50903327
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:03 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vind Hyves een CU2 voor 18 t/m 24 jarige die a-sociaal en contact gestoord zijn. Ik bedoel waarom heb je zo'n belachelijk account? Vrienden op internet zoeken vind ik sowieso al vrij sneu. Durven deze mensen in Real life niet op bepaalde personen af te stappen?
Dat is een aanname die jij doet. Dat mensen hyves gebruiken omdat ze geen echte vrienden hebben. Als die aanname correct zou zijn, zou dat betekenen dat het overgrote deel van de nederlandse bevolking van tussen de 18 en de 30 geen vrienden heeft.

Dus, het is of echt heel ernstig gesteld met ons, of jij hebt de verkeerde aannames.
quote:
Wat vinden jullie van Hyves, en wat mis ik als ik geen hyves-account heb?
Ik vind het een super handige site, vooral om weer in contact te komen met oude kennissen en vrienden, en om in contact te komen met vrienden-van-vrienden, of herinnerd te worden aan verjaardagen van mensen die je kent.

Edit: Fuck, it had niet naar 't jaartal gekeken. Is dat een nieuwe sport, een topic van een jaar terug uppen?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_50903347
Ik vind het wel leuk, maar meer dan doelloos rondklikken is het eigenlijk niet.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:30:30 #88
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_50903427
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Skv het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar meer dan doelloos rondklikken is het eigenlijk niet.
Ik ben er achter gekomen dat een vroegere klasgenoot van de basisschool een enorm lekker wijf geworden is, dus doelloos is het zeker niet
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 27 juni 2007 @ 16:37:11 #89
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_50903655
ik hoooou van hyves!!!
veel goedkoper dan smsen en je weet teminste dat het aankomt!!
en echt iedereen die je kent kun je er vinden das ook lachen! krijg bijna elke dag wel paar berichies van vriendinen, echt vet gezellig
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_50926663
Hyves, vreselijke lay-out, werkt langzaam, veel te blij ook enzo. Ik heb er echter wel een en ben er vrij actief mee (ook nog!). Mede dankzij Hyves heb ik nl. heel wat extra contacten opgedaan en veel oude vrienden teruggevonden.

Trouwens, dat gezeik de hele tijd... We hebben het hier over Hyves jongens
  donderdag 28 juni 2007 @ 07:31:55 #91
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_50926910
Zonder profielensite & MSN hoor je er niet bij natuurlijk.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_50935976
Ik vind het een kutsite sorry ik weiger meestal aan dat soort shit mee te doen... ik bedoel mensen proberen via internet respect van andere te krijgen door zo veel mogelijk "vrienden" toe te voegen.
Als ik die site moet geloven heeft de gemiddelde persoon daar 150 vrienden?

K vin dhet een beetje de neppe kant op gaan, en naar mijn mening zullen er veel mensen zijn die anderen mensen toevoegen (niet om zijn/haar profiel vaak te bezoeken of berichtjes achter te laten maar) zodat ze denken: "yes weer n vriend er bij"
pi_50937439
't is iets te ver doorgeschoten inderdaad, eerst zat je zo rond de 40 "vrienden" die je dan ook allemaal wel redelijk kende, waardoor het ook wel leuk was om die connecties te zien bv. Ondertussen (en ja ik doe er ook aan mee) accepteert iedereen ook maar de neef van een vriend van je buurmeisje etc...
  donderdag 28 juni 2007 @ 15:24:27 #94
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_50939873
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef thettes het volgende:
't is iets te ver doorgeschoten inderdaad, eerst zat je zo rond de 40 "vrienden" die je dan ook allemaal wel redelijk kende, waardoor het ook wel leuk was om die connecties te zien bv. Ondertussen (en ja ik doe er ook aan mee) accepteert iedereen ook maar de neef van een vriend van je buurmeisje etc...
Als je dat zo'n probleem vindt, waarom doe je dat dan? Ik accepteer alleen mensen die ik ook daadwerkelijk ken en WIL kennen. Voor die groep is het ook handig, no way dat ik van iedereen z'n verjaardag herinner.
pi_50940069
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als je dat zo'n probleem vindt, waarom doe je dat dan? Ik accepteer alleen mensen die ik ook daadwerkelijk ken en WIL kennen. Voor die groep is het ook handig, no way dat ik van iedereen z'n verjaardag herinner.
Ik heb ook wel oude bekenden enzo er in staan, of mensen waar ik wel eens mee op de kroeg sta te pilsen en verder door de week eigenlijk niet spreek.. Maarja boeiend.
pi_50941310
Alle volwassenen (buren, familie e.d.) in mijn omgeving hebben Hyves ook net ontdekt en nu krijg ik niet alleen per mail verzoeken om me aan te melden maar ook op familiefeestjes
pi_50942452
Hyves is wel aardig maar ik doe er niet veel mee. Tis wel vermakelijk om profieltje aan te maken en te snuffelen of ik bekenden zien. Maar fok is leuker.
Ik ga mensen niet doodgooien met hyvesmailtjes, zou ik zelf ook niks vinden. Heb 5 vrienden ofzo, geen 200 zoals veel van die types die waarschijnlijk niets anders te doen hebben.
pi_50942996
Godsgruwelijk irritante kutsite.

Wel makkelijk om de kneuzen die wel een profiel hebben is op te zoeken. En evt. op te zoeken en te pwnn.
pi_50943414
het is opzich wel leuk, maar het is niet dat ik dagelijks op mijn profieltje kijk.Oude bekenden weer es te zien is ook wel leuk, staat dan ook wel in je vriendenlijst, maar echt vrienden zijn het niet.. ach ja.. voor tijdverdrijf is het wel even leuk, verder vrij kansloos.
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_50948831
Ik vind het leuk om kennissen toch wat in het oog te houden zeg maar, mensen die je anders echt niet meer spreekt omdat je beiden een druk leven hebt en ver weg van elkaar woont.
Makkelijk en snel. Oke, minder persoonlijk maar wat maakt dat uit? Het is gezellig tijdsverdrijf, meer niet.

En fijn toch dat je geen Hyves hoeft te nemen ;-)
pi_50949015
Ik vindt het altijd een beetje een geslijm daar. Die "krabbeltjes" zoals die berichtjes daar zo mooi genoemd worden zijn allemaal echt van die slijm berichtjes met een overmatig smiley gebruik.
En dan ook een beetje pronken met je mooiste fotootjes en zoveel mogelijk leuke vriendjes in je account anders hoor je er niet bij.
Al hoewel ik het wel lachen vind om te kijken wat oude bekenden nu doen en hoe ze er nu uitzien.
Maar zelf hoef ik geen Hyves.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:38:13 #102
67670 Skv
Cynist.
pi_50951661
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:14 schreef havefun84 het volgende:
Ik vindt het altijd een beetje een geslijm daar. Die "krabbeltjes" zoals die berichtjes daar zo mooi genoemd worden zijn allemaal echt van die slijm berichtjes met een overmatig smiley gebruik.
En dan ook een beetje pronken met je mooiste fotootjes en zoveel mogelijk leuke vriendjes in je account anders hoor je er niet bij.
Al hoewel ik het wel lachen vind om te kijken wat oude bekenden nu doen en hoe ze er nu uitzien.
Maar zelf hoef ik geen Hyves.
Je kan die krabbels niet eens bekijken als je niet ingelogd bent. Om in te loggen moet je een account aanmaken.. !
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:40:10 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_50951729
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Je kan die krabbels niet eens bekijken als je niet ingelogd bent. Om in te loggen moet je een account aanmaken.. !
PWNT
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:50:27 #104
67670 Skv
Cynist.
pi_50952131
En dan had ik het 'ik vindt' verhaal nog niet eens besproken.
pi_50952416
Stukje wat ik een hele tijd geleden heb getypt.
quote:
Hyves, het klinkt als een moderne geslachtsziekte en dat is het ook bijna wel. Een sociaal netwerk dat zich via sociale contacten verspreid en als je er eenmaal mee bent geïnfecteerd is er niets aan en wil je er ook zo snel mogelijk weer vanaf.

Maanden lang werd ik wekelijks gebombardeert met Hyves mailtjes met daarin de vraag of ik toch alsjeblieft lid wilde worden aangezien mensen mij als "vriendje" wilden toevoegen. Maanden lang heb ik ze allemaal genegeerd en me dus ook niet aangemeld, tot dat ene moment, het moment dat ik besloot lid te worden van Hyves in de hoop van alle spam af te zijn.

Na het aanmelden meteen maar de standaard gegevens ingevuld zoals favoriete boek/film/muziek/tvprogramma/persoon/website/bedrijf/school/dier/auto/huis/stad/land, je kent het wel de hele mikmak aan nutteloze info die waarschijnlijk nooit word gelezen. Uiteraard is je Hyves niet compleet zonder vrienden dus heb ik meteen maar even wat oude bekenden een berichtje gestuurd.

Het was dan eindelijk zo ver, ik had m'n Hyves en 8 vrienden en toen begon ik in te zien hoe oppervlakkig en onzinnig het is, waarom zou ik mijn vrienden toevoegen als ik bij ze langs kan gaan, ze op school zie, ze kan bellen of kan mailen? wat is nou die toegevoegde waarde van Hyves, draait het nou echt alleen maar om het pimpen met m'n vrienden? Het lijkt er wel op, een korte rondkijk bij verschillende "Hyvers" laat zien dat de gemiddelde persoon veel, heel veel "vrienden" heeft, het word echter grappig als je vraagt of ze die mensen kennen, want dan komt de grote Hyves-aap uit de mouw.

Hyves draait om cool en hip zijn maar wel op een vrij zielige manier, hoe meer vrienden hoe populairder dat je bent, zo lijkt het immers, het domme is echter dat ik binnen een week 1000 Hyves vrienden kan hebben door simpel weg iedereen die ik ken en niet ken, uit te nodigen om vriend te worden. Inmiddels ben ik er mee gestopt, gestopt met het domme oppervlakkige verschijnsel wat Hyves heet, want meer is het niet. Waarom zou ik alle jongeren uit m'n dorp willen toevoegen als ik die ook tegenkom op het zoveelste suffe dorpfeest? Hyves, een algehele afrader voor iedereen die echte vrienden heeft.
pi_50952706
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja ik heb zo'n joke account zodat ik wel naar oude bekende kan zoeken, en kijken wat ze nu doen. Je weet toch.
  donderdag 28 juni 2007 @ 22:54:29 #107
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_50954506
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 22:05 schreef havefun84 het volgende:

[..]

Ja ik heb zo'n joke account zodat ik wel naar oude bekende kan zoeken, en kijken wat ze nu doen. Je weet toch.
Dus je hebt wel Hyves.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  FOK!fossiel vrijdag 29 juni 2007 @ 12:14:45 #108
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_50965844
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
Stel je aan..
Wie probeert hier nou populair te doen?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_50965926
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef RemCOW het volgende:

[..]

Stel je aan..
Wie probeert hier nou populair te doen?
Heb je ook nog iets als onderbouwing?
pi_50966877
Hyves is echt iets voor geile-vriendenzoekers die bij het woord ''voeg vriend toe'' al klaar komen. Met 500 man in hun lijst waar ze er maar 40 van kennen!?
Overigens is Hyves ook voor breezers en krijg ik heel de dag kutmail van die breezer site's: ''meld je ook aan, kijk wie je voor gingen.''
Pffff, geen Hyves voor mij.
pi_50966908
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:42 schreef Opperkwal het volgende:
Hyves is echt iets voor geile-vriendenzoekers die bij het woord ''voeg vriend toe'' al klaar komen. Met 500 man in hun lijst waar ze er maar 40 van kennen!?
Overigens is Hyves ook voor breezers en krijg ik heel de dag kutmail van die breezer site's: ''meld je ook aan, kijk wie je voor gingen.''
Pffff, geen Hyves voor mij.
Ze hebben een "zwarte lijst" waar je je op kan laten zetten, dan storen ze je nooit meer
pi_50981976
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef Niek. het volgende:

[..]

Ze hebben een "zwarte lijst" waar je je op kan laten zetten, dan storen ze je nooit meer

Ik open ze ook nooit, doe der ook verder niks mee, zal me der is in verdiepen
pi_50984228
Hyves is traag en layout is ook slecht, daarom gebruik ik liever www.facebook.com
  † In Memoriam † vrijdag 29 juni 2007 @ 21:50:40 #114
88815 The_Emotion
98.3
pi_50984573
Leuke site om lang vergeten klasgenoten, vrienden en/of familie op te sporen. Verder boeit het me niet zo
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  dinsdag 3 juli 2007 @ 11:30:26 #115
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_51087539
quote:
[..]
Nogmaals: ik vind het een betje zielig dat iemand zo tegen Hyves zit te ageren met het "Hyves is voor mensen die geen echte vrienden hebben" op een fucking internet forum. Ga dan je 'echte vrienden' in een kroeg vertellen hoe zielig Hyves wel niet is
pi_51088342
Hyves is leuk voor de wat oudere personen die al een lange tijd van school af zijn en het wel leuk vinden om wat oude klasgenoten te spreken.
Pubers die het gebruiken zijn stuk voor stuk paupers!
pi_51088623
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik vind het ten eerste niet zo'n groot probleem als anderen hier, ik zeg alleen dat een leuk aspect er een beetje door verloren gaat. Maar of ik dan wel of niet anderen accepteer verandert dat echt niet. Daarom accepteer ik dus die invites maar, zo kun je nog eens zomaar iemand z'n verjaardag weten en negatieve gevolgen heeft het geheel niet.

bedoelde dus ook meer te zeggen dat de algehele situatie van een jaartje terug het hyven leuker maakte.
pi_51088676
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef mcDavid het volgende:
Alleen al dat ik steeds van die mailtjes krijg van "zit jij al bij hyves?" is voor mij reden genoeg het te boycotten
Kennelijk zitten al je vrienden al wel bij Hyves. Tijd om hen maar te boycotten of niet?

OT:
Ik vind Hyves wel grappig, maar gebruik het absoluut niet om vrienden mee te maken. Ik vind het leuk om een beetje foto's van iedereen te kijken en elkaar af en toe een dom bericht te sturen.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_51088706
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:38 schreef JoleX het volgende:
Hyves is traag en layout is ook slecht, daarom gebruik ik liever www.facebook.com
Niet meer. Het achterliggende systeem is pas helemaal op de schop gegaan, het werkt nu als een zonnetje.

Hyves is trouwens echt fantastisch, het is een van de weinige sites die echt leuk is op je mobiel. Heb zo'n flat fee abonnement voor internet, kan dus de hele tijd hyven onderweg.

Moderator dinsdag 3 juli 2007 @ 12:08:08 #120
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_51088736
Hypes ?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 3 juli 2007 @ 13:18:21 #121
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_51091244
quote:
*zeer tof verhaal*
Volledig mee eens. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

domme snol: KIJK MIJ 1000 HYVES FRIENDJUHS HEBBUH!!!
Ik: hoeveel ken je er echt van?
domme snol: uhh 5?
Ik: HAHAHAH, sterf, met je AANDACHTTEKORT
Drugs are good mkay?
pi_51104486
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Toeps het volgende:

[..]

Niet meer. Het achterliggende systeem is pas helemaal op de schop gegaan, het werkt nu als een zonnetje.

Hyves is trouwens echt fantastisch, het is een van de weinige sites die echt leuk is op je mobiel. Heb zo'n flat fee abonnement voor internet, kan dus de hele tijd hyven onderweg.

Het is een sloom trage engine, en ligt nu plat.
pi_51105621
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Het is een sloom trage engine, en ligt nu plat.
Idd.
pi_51108441
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Party_P het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

domme snol: KIJK MIJ 1000 HYVES FRIENDJUHS HEBBUH!!!
Ik: hoeveel ken je er echt van?
domme snol: uhh 5?
Vind ik best knap met een max van 400

oh ik heb er tweehonderden(evenchecken)tweeentachtig

Niet zo actief meer, het voordeel van hyves boven myspace is wel dat een hyve beter werkt dan een myspace group naar mijn mening.
pi_51109042
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef NJlo het volgende:

[..]

Vind ik best knap met een max van 400

oh ik heb er tweehonderden(evenchecken)tweeentachtig

Niet zo actief meer, het voordeel van hyves boven myspace is wel dat een hyve beter werkt dan een myspace group naar mijn mening.
- En hoeveel spreek je er in het echt?
quote:
Idd.
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_51109159
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef E- het volgende:

[..]

Kennelijk zitten al je vrienden al wel bij Hyves. Tijd om hen maar te boycotten of niet?

OT:
Ik vind Hyves wel grappig, maar gebruik het absoluut niet om vrienden mee te maken. Ik vind het leuk om een beetje foto's van iedereen te kijken en elkaar af en toe een dom bericht te sturen.
Net alsof ik vrienden heb
pi_51109691
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef Kiev het volgende:

[..]

- En hoeveel spreek je er in het echt?
[..]

Idd.
Het zijn eigenlijk voornamelijk mensjes van school, als je op de middelbare school zit heb je al snel zo'n lijst opgebouwd. Beetje uitgaan erbij, iedereen die je op vrijdag ontmoet heb je de volgende dag in je lijst tegenwoordig.
pi_51110813
Ik heb net eens die website bekeken. Even naar de hyves van mijn oude school. Klik klasgenoot. Verrek, die kent weer iemand die ik van een andere school ken. En diegene kent blijkbaar mijn nichtje weer. Klik-klik-klik. En toen was ik weer bij persoon 1.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 22:15:05 #129
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_51110892
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dat doe ik ook constant
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_51113689
Het lijk een beetje op sugarbabes en superdudes en als die persoonlijke sites. Ik heb er zelf geen account. En eerlijk gezegd ook geen behoefte aan.
pi_51113739
Online anoniem zijn is toch wel mijn streven en daarom vind ik een hyves niet leuk genoeg om lid te worden!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:31:48 #132
184896 Kiki1987
Carpe fucking diem!
pi_51114097
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 17:17 schreef RemCOW het volgende:
Het is leuk om oude bekende op te zoeken, bij elkaar berichtjes achter te laten en te snuffelen tussen elkaars vrienden .

Wat een gezeik dat je a-sociaal zou zijn.. het is haast juist eerder een sociale bezigheid dan a-sociaal.
Idd!
'The best kind of love is the kind that awakens the soul, makes us reach for more, plants a fire in our hearts, and brings peace to our minds... ' - The Notebook
  dinsdag 3 juli 2007 @ 23:42:34 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51114482
Hyves is kut. Gebakken lucht, dat weet iedereen

en voor betalende premium Members ( hebben ze die? Ik zou ze hebben als ik hyves-baas was) is het Gebakken Lucht met Boter en Suiker.

En laat je niks anders wijsmaken, ZELFS zonder hyves draait de wereld gewoon door.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51116128
Hyves
pi_51127102
Hyves is hip
pi_51127631
hyves is chill
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_51136257
Ik heb hyves. Maar ik voeg alleen mensen toe die ik al ken (behalve een stuk of 3). Zo hou ik contact met kennissen/vrienden die ver weg wonen en ik van "vroeger" ken. Op de hyves manier heb ik al een stel vrienden van vroeger "teruggevonden", en daar heb ik nu dus weer contact mee.
Ik vind het wel leuk eigenlijk
Ik ben een meisje =)
pi_51136339
hyves is cool
Jusqu'ici tout va bien...
pi_51136510
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:53 schreef Dupje het volgende:
Ik heb hyves. Maar ik voeg alleen mensen toe die ik al ken (behalve een stuk of 3). Zo hou ik contact met kennissen/vrienden die ver weg wonen en ik van "vroeger" ken. Op de hyves manier heb ik al een stel vrienden van vroeger "teruggevonden", en daar heb ik nu dus weer contact mee.
Ik vind het wel leuk eigenlijk
Idem
pi_51144617
Ik vind Hyves wel gezellig! Heb er alleen bekenden op staan natuurlijk, het is geen datingsite.

En idd lekker slijm berichtjes achterlaten
pi_51145618
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hyves is leuk voor de wat oudere personen die al een lange tijd van school af zijn en het wel leuk vinden om wat oude klasgenoten te spreken.
Ach, ik vind het wel grappig.

Ik zie nu idd allemaal personen die ik lang geleden heb gezien van school.

Heb ook alleen bekende mensen op mijn hyves.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:39:13 #142
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_51149495
Ik vind het in zeker zin wel handig om te hebben als je in contact wil komen met oude bekenden, iets wat ik ook alleen doe als ik ze iets te zeggen; vrienden maken om de vriendenlijst
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:50:43 #143
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51149996
Overhypede kutonzin. Echt geen idee wat dit nou moet toevoegen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 4 juli 2007 @ 22:54:18 #144
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_51150153
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Overhypede kutonzin. Echt geen idee wat dit nou moet toevoegen.
Je valt in herhaling.
pi_51210043
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ach, ik vind het wel grappig.

Ik zie nu idd allemaal personen die ik lang geleden heb gezien van school.

Heb ook alleen bekende mensen op mijn hyves.
True, kan leuk zijn indd. maar soms heeft het wel een verrassende wending. Vandaag had ik een uitnodiging ontvangen van een oudklasgenoot van de middelbare school. Ze had geschreven dat het zo lang geleden was en we misschien eens konden bijkletsen. Ik was stom verbaasd want zij en ik konden het totaal niet vinden met elkaar.Ze kon stoken als de beste en we hadden openlijk een hekel aan elkaar. Alsof ik haar dan ook íets te melden zou hebben. Dat is dan weer het mooie van Hyves, zielepoten als dat keihard kunnen afwijzen.
pi_51263438
Ik heb me er ook aan gewaagd. Een paar dagen is het erg grappig, dan vind je nog mensen van heel lang geleden terug enzo. Blijft meestal ook bij hooguit 1 of twee berichtjes uitwisselen en en nummertje erbij voor je vriendjes-teller. Daarna ebt het snel dood. Je krijgt niet echt contact met mensen die je niet al kende, of dat moet aan mij liggen natuurlijk

Wel zielig is die competitie wie er het meeste vriendjes heeft idd. Maar misschien vooral omdat ik er niet zo heel veel heb
  zondag 8 juli 2007 @ 17:21:21 #147
97934 ASroma
Flamboyant
pi_51263781
ik voel me te goed voor hyves, dat kuddegedrag

favoriete merken hehehe, geweldig!

zondag 8 juli 2007 @ 17:58:24 #148
171241 justmattie
Oke, doei
pi_51264782
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Pubers die het gebruiken zijn stuk voor stuk paupers!
idd leuk om klasgenoten van 10 jaar geleden weer eens te spreken
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_51264943
Ik vind het een uitstekende manier om mijn scriptie te ontwijken.
  zondag 8 juli 2007 @ 19:09:34 #150
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_51266856
quote:
Op vrijdag 29 juni 2007 21:50 schreef Remqo het volgende:
Leuke site om lang vergeten klasgenoten, vrienden en/of familie op te sporen. Verder boeit het me niet zo
Dit ja
Enschede, onze stad! ons domein!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')