Hyves is too f**** traag, en qua functionaliteit abominabel...quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:03 schreef Sjakie01 het volgende:
............
Wat vinden jullie van Hyves, en wat mis ik als ik geen hyves-account heb?
Ik hoorde ooit van iemand dat ze daar al overheen zouden zitten.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:38 schreef sander89 het volgende:
Offtopic: Zullen ze dan iets van 150 servers hebben straks ofzoHoeveel heeft fok er trouwens?
Dat is een aanname die jij doet. Dat mensen hyves gebruiken omdat ze geen echte vrienden hebben. Als die aanname correct zou zijn, zou dat betekenen dat het overgrote deel van de nederlandse bevolking van tussen de 18 en de 30 geen vrienden heeft.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:03 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vind Hyves een CU2 voor 18 t/m 24 jarige die a-sociaal en contact gestoord zijn. Ik bedoel waarom heb je zo'n belachelijk account? Vrienden op internet zoeken vind ik sowieso al vrij sneu. Durven deze mensen in Real life niet op bepaalde personen af te stappen?
Ik vind het een super handige site, vooral om weer in contact te komen met oude kennissen en vrienden, en om in contact te komen met vrienden-van-vrienden, of herinnerd te worden aan verjaardagen van mensen die je kent.quote:Wat vinden jullie van Hyves, en wat mis ik als ik geen hyves-account heb?
Ik ben er achter gekomen dat een vroegere klasgenoot van de basisschool een enorm lekker wijf geworden is, dus doelloos is het zeker nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:28 schreef Skv het volgende:
Ik vind het wel leuk, maar meer dan doelloos rondklikken is het eigenlijk niet.
Als je dat zo'n probleem vindt, waarom doe je dat dan? Ik accepteer alleen mensen die ik ook daadwerkelijk ken en WIL kennen. Voor die groep is het ook handig, no way dat ik van iedereen z'n verjaardag herinner.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef thettes het volgende:
't is iets te ver doorgeschoten inderdaad, eerst zat je zo rond de 40 "vrienden" die je dan ook allemaal wel redelijk kende, waardoor het ook wel leuk was om die connecties te zien bv. Ondertussen (en ja ik doe er ook aan mee) accepteert iedereen ook maar de neef van een vriend van je buurmeisje etc...
Ik heb ook wel oude bekenden enzo er in staan, of mensen waar ik wel eens mee op de kroeg sta te pilsen en verder door de week eigenlijk niet spreek.. Maarja boeiend.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je dat zo'n probleem vindt, waarom doe je dat dan? Ik accepteer alleen mensen die ik ook daadwerkelijk ken en WIL kennen. Voor die groep is het ook handig, no way dat ik van iedereen z'n verjaardag herinner.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:14 schreef havefun84 het volgende:
Ik vindt het altijd een beetje een geslijm daar. Die "krabbeltjes" zoals die berichtjes daar zo mooi genoemd worden zijn allemaal echt van die slijm berichtjes met een overmatig smiley gebruik.
En dan ook een beetje pronken met je mooiste fotootjes en zoveel mogelijk leuke vriendjes in je account anders hoor je er niet bij.
Al hoewel ik het wel lachen vind om te kijken wat oude bekenden nu doen en hoe ze er nu uitzien.
Maar zelf hoef ik geen Hyves.
PWNTquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kan die krabbels niet eens bekijken als je niet ingelogd bent. Om in te loggen moet je een account aanmaken..
!
quote:Hyves, het klinkt als een moderne geslachtsziekte en dat is het ook bijna wel. Een sociaal netwerk dat zich via sociale contacten verspreid en als je er eenmaal mee bent geïnfecteerd is er niets aan en wil je er ook zo snel mogelijk weer vanaf.
Maanden lang werd ik wekelijks gebombardeert met Hyves mailtjes met daarin de vraag of ik toch alsjeblieft lid wilde worden aangezien mensen mij als "vriendje" wilden toevoegen. Maanden lang heb ik ze allemaal genegeerd en me dus ook niet aangemeld, tot dat ene moment, het moment dat ik besloot lid te worden van Hyves in de hoop van alle spam af te zijn.
Na het aanmelden meteen maar de standaard gegevens ingevuld zoals favoriete boek/film/muziek/tvprogramma/persoon/website/bedrijf/school/dier/auto/huis/stad/land, je kent het wel de hele mikmak aan nutteloze info die waarschijnlijk nooit word gelezen. Uiteraard is je Hyves niet compleet zonder vrienden dus heb ik meteen maar even wat oude bekenden een berichtje gestuurd.
Het was dan eindelijk zo ver, ik had m'n Hyves en 8 vrienden en toen begon ik in te zien hoe oppervlakkig en onzinnig het is, waarom zou ik mijn vrienden toevoegen als ik bij ze langs kan gaan, ze op school zie, ze kan bellen of kan mailen? wat is nou die toegevoegde waarde van Hyves, draait het nou echt alleen maar om het pimpen met m'n vrienden? Het lijkt er wel op, een korte rondkijk bij verschillende "Hyvers" laat zien dat de gemiddelde persoon veel, heel veel "vrienden" heeft, het word echter grappig als je vraagt of ze die mensen kennen, want dan komt de grote Hyves-aap uit de mouw.
Hyves draait om cool en hip zijn maar wel op een vrij zielige manier, hoe meer vrienden hoe populairder dat je bent, zo lijkt het immers, het domme is echter dat ik binnen een week 1000 Hyves vrienden kan hebben door simpel weg iedereen die ik ken en niet ken, uit te nodigen om vriend te worden. Inmiddels ben ik er mee gestopt, gestopt met het domme oppervlakkige verschijnsel wat Hyves heet, want meer is het niet. Waarom zou ik alle jongeren uit m'n dorp willen toevoegen als ik die ook tegenkom op het zoveelste suffe dorpfeest? Hyves, een algehele afrader voor iedereen die echte vrienden heeft.
Ja ik heb zo'n joke account zodat ik wel naar oude bekende kan zoeken, en kijken wat ze nu doen. Je weet toch.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Je kan die krabbels niet eens bekijken als je niet ingelogd bent. Om in te loggen moet je een account aanmaken..
!
Dus je hebt wel Hyves.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:05 schreef havefun84 het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n joke account zodat ik wel naar oude bekende kan zoeken, en kijken wat ze nu doen. Je weet toch.
Stel je aan..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Niek. het volgende:
Stukje wat ik een hele tijd geleden heb getypt.
[..]
Heb je ook nog iets als onderbouwing?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:14 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Stel je aan..
Wie probeert hier nou populair te doen?![]()
Ze hebben een "zwarte lijst" waar je je op kan laten zetten, dan storen ze je nooit meerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:42 schreef Opperkwal het volgende:
Hyves is echt iets voor geile-vriendenzoekers die bij het woord ''voeg vriend toe'' al klaar komen. Met 500 man in hun lijst waar ze er maar 40 van kennen!?
Overigens is Hyves ook voor breezers en krijg ik heel de dag kutmail van die breezer site's: ''meld je ook aan, kijk wie je voor gingen.''
Pffff, geen Hyves voor mij.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:43 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ze hebben een "zwarte lijst" waar je je op kan laten zetten, dan storen ze je nooit meer
Nogmaals: ik vind het een betje zielig dat iemand zo tegen Hyves zit te ageren met het "Hyves is voor mensen die geen echte vrienden hebben" op een fucking internet forum. Ga dan je 'echte vrienden' in een kroeg vertellen hoe zielig Hyves wel niet isquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik vind het ten eerste niet zo'n groot probleem als anderen hier, ik zeg alleen dat een leuk aspect er een beetje door verloren gaat. Maar of ik dan wel of niet anderen accepteer verandert dat echt niet. Daarom accepteer ik dus die invites maar, zo kun je nog eens zomaar iemand z'n verjaardag weten en negatieve gevolgen heeft het geheel niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je dat zo'n probleem vindt, waarom doe je dat dan? Ik accepteer alleen mensen die ik ook daadwerkelijk ken en WIL kennen. Voor die groep is het ook handig, no way dat ik van iedereen z'n verjaardag herinner.
Kennelijk zitten al je vrienden al wel bij Hyves. Tijd om hen maar te boycotten of niet?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef mcDavid het volgende:
Alleen al dat ik steeds van die mailtjes krijg van "zit jij al bij hyves?" is voor mij reden genoeg het te boycotten
Niet meer. Het achterliggende systeem is pas helemaal op de schop gegaan, het werkt nu als een zonnetje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:38 schreef JoleX het volgende:
Hyves is traag en layout is ook slecht, daarom gebruik ik liever www.facebook.com
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:58 schreef Niek. het volgende:
*zeer tof verhaal*
Het is een sloom trage engine, en ligt nu plat.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Niet meer. Het achterliggende systeem is pas helemaal op de schop gegaan, het werkt nu als een zonnetje.
Hyves is trouwens echt fantastisch, het is een van de weinige sites die echt leuk is op je mobiel. Heb zo'n flat fee abonnement voor internet, kan dus de hele tijd hyven onderweg.
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 19:40 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Het is een sloom trage engine, en ligt nu plat.
Vind ik best knap met een max van 400quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:18 schreef Party_P het volgende:
[..]
![]()
Volledig mee eens. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.
domme snol: KIJK MIJ 1000 HYVES FRIENDJUHS HEBBUH!!!
Ik: hoeveel ken je er echt van?
domme snol: uhh 5?![]()
Ik: HAHAHAH, sterf, met je AANDACHTTEKORT
- En hoeveel spreek je er in het echt?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:20 schreef NJlo het volgende:
[..]
Vind ik best knap met een max van 400
oh ik heb er tweehonderden(evenchecken)tweeentachtig
Niet zo actief meer, het voordeel van hyves boven myspace is wel dat een hyve beter werkt dan een myspace group naar mijn mening.
Idd.quote:Ik: HAHAHAH, sterf, met je AANDACHTTEKORT
Net alsof ik vrienden hebquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:06 schreef E- het volgende:
[..]
Kennelijk zitten al je vrienden al wel bij Hyves. Tijd om hen maar te boycotten of niet?
OT:
Ik vind Hyves wel grappig, maar gebruik het absoluut niet om vrienden mee te maken. Ik vind het leuk om een beetje foto's van iedereen te kijken en elkaar af en toe een dom bericht te sturen.
Het zijn eigenlijk voornamelijk mensjes van school, als je op de middelbare school zit heb je al snel zo'n lijst opgebouwd. Beetje uitgaan erbij, iedereen die je op vrijdag ontmoet heb je de volgende dag in je lijst tegenwoordig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:33 schreef Kiev het volgende:
[..]
- En hoeveel spreek je er in het echt?
[..]
Idd.
Dat doe ik ook constantquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hyves is trouwens echt fantastisch, het is een van de weinige sites die echt leuk is op je mobiel. Heb zo'n flat fee abonnement voor internet, kan dus de hele tijd hyven onderweg.
Idd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:17 schreef RemCOW het volgende:
Het is leuk om oude bekende op te zoeken, bij elkaar berichtjes achter te laten en te snuffelen tussen elkaars vrienden.
Wat een gezeik dat je a-sociaal zou zijn.. het is haast juist eerder een sociale bezigheid dan a-sociaal.
Idemquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:53 schreef Dupje het volgende:
Ik heb hyves. Maar ik voeg alleen mensen toe die ik al ken (behalve een stuk of 3). Zo hou ik contact met kennissen/vrienden die ver weg wonen en ik van "vroeger" ken. Op de hyves manier heb ik al een stel vrienden van vroeger "teruggevonden", en daar heb ik nu dus weer contact mee.
Ik vind het wel leuk eigenlijk
Ach, ik vind het wel grappig.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hyves is leuk voor de wat oudere personen die al een lange tijd van school af zijn en het wel leuk vinden om wat oude klasgenoten te spreken.
Je valt in herhaling.quote:Op woensdag 4 juli 2007 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Overhypede kutonzin. Echt geen idee wat dit nou moet toevoegen.
True, kan leuk zijn indd. maar soms heeft het wel een verrassende wending. Vandaag had ik een uitnodiging ontvangen van een oudklasgenoot van de middelbare school. Ze had geschreven dat het zo lang geleden was en we misschien eens konden bijkletsen. Ik was stom verbaasd want zij en ik konden het totaal niet vinden met elkaar.Ze kon stoken als de beste en we hadden openlijk een hekel aan elkaar. Alsof ik haar dan ook íets te melden zou hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel grappig.
Ik zie nu idd allemaal personen die ik lang geleden heb gezien van school.
Heb ook alleen bekende mensen op mijn hyves.
iddquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hyves is leuk voor de wat oudere personen die al een lange tijd van school af zijn en het wel leuk vinden om wat oude klasgenoten te spreken.
Pubers die het gebruiken zijn stuk voor stuk paupers!
Dit jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:50 schreef Remqo het volgende:
Leuke site om lang vergeten klasgenoten, vrienden en/of familie op te sporen. Verder boeit het me niet zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |