quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef mcDavid het volgende:
Alleen al dat ik steeds van die mailtjes krijg van "zit jij al bij hyves?" is voor mij reden genoeg het te boycotten
Ja daar word ik inderdaad ook beroerd van. Sturen ze dan gewoon hun hele msn-lijst zo'n kloten mail? Of moeten ze serieus mensen selecteren?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef mcDavid het volgende:
Alleen al dat ik steeds van die mailtjes krijg van "zit jij al bij hyves?" is voor mij reden genoeg het te boycotten
preciesquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:04 schreef mcDavid het volgende:
Wat is volgens jou wel een nuttige tijdsbesteding dan? hypotheek verkrijgen en kinderen maken?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:05 schreef mcDavid het volgende:
Ik bedoel, FOK! is natuurlijk net zo kansloos om je tijd aan te verdoen, maar dat is tenminste niet zo'n uitgekauwde commerciele geldkwekerij.
Momenteel zou het beter zijn als ik aerodynamica ging leren.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Wat is volgens jou wel een nuttige tijdsbesteding dan? hypotheek verkrijgen en kinderen maken?![]()
Maar volgens mij zijn het echt die mensen zelf die de mailtjes sturen, dat gaat geloof ik niet automatisch (dat maakt 't misschien nog wel ergerquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
die mailtjes zijn zo vreselijk irritant, nee ik wil niet ij hyves, flikker toch op.
maakt niet uit, ik wil er gewoon niet bijquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:20 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn het echt die mensen zelf die de mailtjes sturen, dat gaat geloof ik niet automatisch (dat maakt 't misschien nog wel erger)
Ga toch weg man. Er zittten ook lui tussen die 546 vrienden ofzo hebben. Net of ze die allemaal in real life kennen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:41 schreef menesis het volgende:
Alle hyves mensen kende ik al uit het echte leven dus wat bedoel je met contact gestoord precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |