mén maikuuul wat doe je ons aan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
ROFLdit liedje gaat over IRC maar het klinkt wel leuk eigenlijk
http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php
Word dit de nieuwe zomerhit van 2k6 jeweet ?
2k6? Je bedoelt 36k6 denk?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Leven wij in het jaar 36.006 ?quote:
en jij houd zeker van rap?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:39 schreef LOLBOY het volgende:
Mensen die dit leuk vinden verdienen de stoel.
jeugdig tuig
jah, ik ga over een paar weken op vakantie naar zweden en noorwegen (rondreis)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:20 schreef Zwoerd het volgende:
Fuck, die scandinavische talen zijn cool
echt waar?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:39 schreef hamkaastosti het volgende:
godver wat een geile bot. Ik zou mijn piemeltje best tussen d'r elco's willen steken zo ej.
lol wtf dit had ik ook al gepost hier, maar die naabmods pleurde er een slotje opquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef Dragonetti het volgende:
verwarden vele mensen bot niet met boot? vooral omdat ie in die bootje vaart en een aantal keer "kanal" roept?
En hoe verklaar je dan dat hij achter een laptop zit met IRC? En dat kicken en dat bannen?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef Dragonetti het volgende:
verwarden vele mensen bot niet met boot? vooral omdat ie in die bootje vaart en een aantal keer "kanal" roept?
Neenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:21 schreef Dragonetti het volgende:
Liefffffffquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:41 schreef Lianne__ het volgende:
Dat staartje van die vent..!!!! omfg
Hoi.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:24 schreef Ingridh007 het volgende:
Wat een knappe jongen
En ik heb een zwak voor nerds
Daar kwam ik ook achter op je fobo...quote:
Sinds wanneer hebben PSVers iets tegen Feyenoorders? Ik kan het me andersom iig niet voorstellen.quote:
Hij gaat toch niet overlopen he.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:37 schreef Ingridh007 het volgende:
ik heb iets tegen Feyenoorders![]()
Mn vriend is trouwens ook Feyenoorder, maar wel een Feyenoorder die de komende 3 jaar nog aan PSV vast zit dankzij zn clubkaart
Oja: Anna!!!
met z'n staartjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Vooral dit stukje is lol
[afbeelding]
vet stoer tegen die bouncer doen omdat hij een IRC bot kent![]()
Kijk naar die clip danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:35 schreef mic_forever het volgende:
hahaha
gaat die tekst echt over irc?
of ist verzonnen
En iddquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Vooral dit stukje is lol
[afbeelding]
vet stoer tegen die bouncer doen omdat hij een IRC bot kent![]()
Idd het nummer is wel chillequote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:53 schreef eQuaL het volgende:
Het is gewoon een lekker nummer eigenlijk
Alleen de clip he, tjaaa
Daar leren de mensen ook IRC kennen dan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:56 schreef LaZZ het volgende:
Idd, maatje kent een Zweedse gast en die meld dat dit inderdaad DE hit is in Zweden. In alle discotheken draaien ze het.
wel strak opzich, je maakt zon lomp lied en het wordt een nummer 1 hitquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:56 schreef LaZZ het volgende:
Idd, maatje kent een Zweedse gast en die meld dat dit inderdaad DE hit is in Zweden. In alle discotheken draaien ze het.
Het klinkt niet slecht dus waarom nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:02 schreef thomzor het volgende:
[..]
wel strak opzich, je maakt zon lomp lied en het wordt een nummer 1 hit
Wat lijpquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:52 schreef r00tie het volgende:
In Zweden is dit atm DE hit, paar weken geleden de examen-uitslagen in Stockholm meegemaakt, dan is er dus een soort van FFWD Dance Parade door Stockholm, alleen de vrachtwagens zijn daar volgeladen met alcohol en mooie vrouwen, en dit nr. op repeat...
Jag känner en bott!!
Mooie c/p.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:15 schreef --Christiaan-- het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |