quote:
Hoe hij danst dat is veel mooierquote:Op zondag 16 juli 2006 14:20 schreef TC03 het volgende:
Grappigste stukje in die clip is aan het begin in die disco als ie net begonnen is met draaien. Dan zie je alleen zijn hoofd met een donkere achtergrond en dan trekt ie keirare koppen.
Foto'squote:
Ik vind het grappigste stukje wanneer hij op die trapboot staat en dan als een nicht gaat staan dansen.quote:
Daar moet een gifje van komenquote:Op zondag 16 juli 2006 14:35 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vind het grappigste stukje wanneer hij op die trapboot staat en dan als een nicht gaat staan dansen.![]()
![]()
Als jij voor de plaatjes zorgt dat zorg ik wel voor het gifjequote:
Mn zus is net terug uit Kos en daar wordt ie grijsgedraaid...quote:Op maandag 17 juli 2006 14:35 schreef FordXRRS het volgende:
Ff live vanuit Kreta:
Dit nummer wordt hier gewoon echt gedraait!!!
Niet normaal![]()
quote:Op maandag 17 juli 2006 17:55 schreef Toeps het volgende:
http://193.108.42.79/ikea-nl/flash_files/bot.html
Anna de bot!
quote:je zei: kanker
quote:Het spijt me, maar over gezondheid weet ik weinig. Maar ik weet wel veel over de producten en services van IKEA. Kan ik je daar mee helpen?
Is het teveel gevraagd als je hem 140x140 maakt en iets sneller? aaah toe?quote:
Zij:Hallo kan ik je ergens mee helpen ?quote:Op maandag 17 juli 2006 19:45 schreef 1337aldi het volgende:
[..]
Wou ik net proberen![]()
Neuken wil ze trouwens ook niet![]()
Of je verneukt het topic met die vage IKEA bot waar al 400 topics over zijn geweestquote:Op maandag 17 juli 2006 19:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zij:Hallo kan ik je ergens mee helpen ?
Ik: Ja, Met een paar vragen.
Zij: Het spijt me, maar dat vind ik geen gepaste vraag. Hier wil ik dan verder ook niet op in gaan. Kunnen we misschien over IKEA praten?
Raar ding
goed plan.quote:Op maandag 17 juli 2006 19:53 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Of je verneukt het topic met die vage IKEA bot waar al 400 topics over zijn geweest
Voor de snelle servicequote:Op maandag 17 juli 2006 19:06 schreef P0rt0 het volgende:
[..]
Is het teveel gevraagd als je hem 140x140 maakt en iets sneller? aaah toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |