Moet je tegen de NS zeggen pick. Het gebeurd namelijk iedere keer wanneer ik mijn aansluiting wil halenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:12 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Had je maar eerder moeten vertrekken!!
Ow was jij dat?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef rival het volgende:
ik schreeuw altijd naar de chaffeur, DOORRIJDEN, alsof wij er iets aan kunnen doen dat jij te laat komt!
nee dus, dus jij wacht maar op de volgende bus! je denkt toch niet dat er minimaal 30 man een paar tellen gaat wachten omdat jij niet bij de tijd bent?![]()
Ik weet t antwoord op je sig niet meer..quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
+1 toffe actie van de buschauffeur
Ik zeik omdat er nauwelijks tijdverlies optreed wanneer hij op mij wacht, hoogstens 5 secondenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is ook nooit goed he ! Gezeik dit gezeik dat openbaar vervoer altijd vertraging blaat blaat en dan maar zeiken trein/bus reed net weg! Door dit soort mensen ontstaan vertragingen.
Daarom pak jij zeker altijd de fiets?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
het is ook nooit goed he ! Gezeik dit gezeik dat openbaar vervoer altijd vertraging blaat blaat en dan maar zeiken trein/bus reed net weg! Door dit soort mensen ontstaan vertragingen.
Door geen wederzijds respect tussen bestuurders en reizigers is er zoveel gezeik om vertragingen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
It is done by filling the 5 gallon jug and pouring 3 gallons from the 5 gallon jug, leaving 2 gallons of water in the 5 gallon jug. The 3 gallon jug is emptied and 2 gallons from the 5 gallon are poured into it, which leaves 1 gallon of empty space. you fill the 5 gallon jug and empty one gallon from the 5 gallon into the 3 gallon jug, leaving exactly 4 gallons in the 5 gallon jugquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik weet t antwoord op je sig niet meer..
Heldquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:18 schreef realbase het volgende:
[..]
It is done by filling the 5 gallon jug and pouring 3 gallons from the 5 gallon jug, leaving 2 gallons of water in the 5 gallon jug. The 3 gallon jug is emptied and 2 gallons from the 5 gallon are poured into it, which leaves 1 gallon of empty space. you fill the 5 gallon jug and empty one gallon from the 5 gallon into the 3 gallon jug, leaving exactly 4 gallons in the 5 gallon jug
Lenus jij reist toch niet met de trein naar je werk. Dus een aansluiting trein-bus is gelul. Gewoon op tijd opstaan dan mis je de bus niet die voor je deur stopt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:14 schreef LENUS het volgende:
[..]
Moet je tegen de NS zeggen pick. Het gebeurd namelijk iedere keer wanneer ik mijn aansluiting wil halen![]()
Ken ik jou? Met je joviala toontjequote:Op donderdag 29 juni 2006 16:33 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Lenus jij reist toch niet met de trein naar je werk. Dus een aansluiting trein-bus is gelul. Gewoon op tijd opstaan dan mis je de bus niet die voor je deur stopt.
Net wist je nog wel wie ik wasquote:
Eerder op staan sukkelquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:07 schreef LENUS het volgende:
Nu moet ik wel eens rennen om een bus te halen. Dan denk je het gehaald te hebben, rijdt de bus voor je neus weg. Heeeeeel af en toe stopt zo'n bus zodat je nog in kan stappen, maar 9 van de 10 keer rijdt zo'n puistenkop gewoon door! Nazi's zijn het!
Buschauffeurs die je aan zien komen rennen en voor je neus wegrijden![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 23:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Vroeger meegemaakt. Ik ga te laat van huis, steek mijn hand op voor de bus, maar de chauffeur rijdt door. Ik sprint naar het stoplicht en mag uiteindelijk toch instappen.
Komisch was dat.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |