D'66 zou je kunnen zien als de staart tussen de benen van het huidige kabinet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:50 schreef Z het volgende:
Ik had liever een Kop-staart-kabinet gezien.
Nou nog even verzinnen wat dat in zou kunnen houden.
Het lijkt erop dat Brinkhorst en Pechtold alsnog zijn gedraaid, inderdaad.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:56 schreef Berkery het volgende:
D'66 zou je kunnen zien als de staart tussen de benen van het huidige kabinet.
Da's wel heel opmerkelijk, ja. Zo opzichtig wedden op twee paarden? Dat kan het niet zijn. Maar wat dan wel?quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het vat toch niet te rijmen dat de leider van de D66-fractie toekomstig lijsttrekker van D66, Pechtold, een volledig tegenovergesteld standpunt verkondigt dan zijn de D66-fractie?
Wat is de D66 toch ongeloofwaardig gewordenquote:Fractieleider Verhagen van het CDA vindt dat het woord nu aan de fractie van D66 is. De fractie moet nu besluiten of zij door wil met dit kabinet.
In tegenstelling tot de aankondiging van fractieleider Van der Laan hebben de politiek leider van D66,minister Pechtold, en minister Brinkhorst zich achter het kabinetsbesluit geschaard. Premier Balkenende verklaarde vanmiddag dat het kabinet de motie van afkeuring tegen Verdonk naast zich neerlegt.
De vraag is of de D66-fractie aan de motie vasthoudt en zich uit het kabinet terugtrekt. CDA en VVD vinden dat het kabinet gewoon kan doorregeren.
Schorsing tot 16.45 uur. De aanmaakblokjes zijn spoorloos.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ze nu haast gaan maken. De barbecues zijn al aangestoken op het Binnenhof.
Lousewies stond net al te bellen met Tokay, dan kan zij ze even in de AH gaan kopenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:40 schreef pyl het volgende:
[..]
Schorsing tot 16.45 uur. De aanmaakblokjes zijn spoorloos.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
nee volgens mij niet.... ik had gisteren dit plaatje willen posten en zag dat het nu wel in mn photobucket stond.... maar ik weet zelf de naam niet meer![]()
ik ga even snel op zoek...
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
nee volgens mij niet.... ik had gisteren dit plaatje willen posten en zag dat het nu wel in mn photobucket stond.... maar ik weet zelf de naam niet meer![]()
![]()
Dit hebben we al eens door moeten maken met The_General, Diaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]dat gebeurt mij ook nog wel eens. Ik wacht dan gewoon op het antwoord van pyl en reken dat gewoon goed.
Blijkbaar wel...... want het gebeurt nuquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:59 schreef Scrutinizer het volgende:
D66 steunt het kabinet niet meer, de D66-ministers wel![]()
Dit kán toch niet?
Ik weet het gewoon niet en het debat is inderdaad ... eh .....eh... interessant.... eh verbijsterend... eh onbegrijpelijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:11 schreef Diaan73 het volgende:
zow dat is klaar.... geen vragen of suggesties wat mijn plaatje betreft of allemaal debat aan het kijken?
Nou daar heb je dan ook helemaal niets aan he?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:15 schreef Gellius het volgende:
Ik plof er net in. Nog even aan het standbeeld van Wibaut gevraagd wat hij er nou van dacht, maar hij zweeg.
D'06?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:51 schreef Tokay het volgende:
Afijn, op welke partij zal ik nu gaan stemmen?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
D'06?
Die D'06 staat natuurlijk wel voor Demagogen '06.quote:
Dat ga ik nu doenquote:Maar... ik heb lekker gegeten!![]()
Doe maarquote:Zal ik een plaatje zoeken?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een Nederlandse astronaut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |