quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Dat kereltje van 11 heeft een vettere telefoon als mij
Klopt, zolang hij niet voor mij optreedt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef KNAK het volgende:
[afbeelding]
Meer respect voor hem dan een 11 jarige die gepushed wordt door zn ouders met $$ in hun oogjes
![]()
OMGquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef KNAK het volgende:
[afbeelding]
Meer respect voor hem dan een 11 jarige die gepushed wordt door zn ouders met $$ in hun oogjes
![]()
OMFGquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef KNAK het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef JackHerrer het volgende:
http://martijngeboers.nl/ daarintegen is Da BOMB!
de fans zijn ook niet helemaal 100quote:Geplaatst door: Henrico op 2006-06-21 02:10:33
Hey Martijn
Ik probeer ook een beetje te oefenen met zingen, en het gaat best goed. Ik houw van dezelfde muziek als waar jij van houwt. Boswandeling vind ik ook altijt al een goed nummer.
Heb je zin om een keer te komen luisteren om te kijken of ik talent heb, en dan misschien samen een duetje opnemen? Ik ken de hele tekxt van boswandeling en van Maria magladena al!
groetjes van henrico
ps ik woon vlakbei, in Hilvarenbeek!
Die telefoon heb ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:38 schreef Loontjah het volgende:
[afbeelding]
Omschrijving: Omdat ik weleens moet wachten voordat ik moet optreden, speel ik graag even een spelletje op mijn mobieltje.
[afbeelding]
Waar?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef AffenStrudel het volgende:
[afbeelding]
Nog een spelvaut op de cover erbij![]()
www.spatiegebruik.nlquote:
Jij hebt echt geen gevoel voor Groningers he?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef freddygonzales het volgende:
http://www.dannyhoekstra.nl
Houd het nou nooit op, na Jantje Smit, zanger Bob, Heintje en meer van dat soort tuig is er weer eentje opgestaan Danny. Ik zeg operatief de stembandjes verwijderen zodat we niet langer gegeseld worden.
Kindersterretjes van 11 jaar oud![]()
1993quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor Groningers he?
Dat kind doet harstikke goed zn best en is altijd harstikke vrolijk.
Heb ik jou ooit op de bunes gezien? Nee? Nou hou dan je klep met dat zielig leventje van je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |