ja, en we hebben hier nog die CD gemaaktquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef freddygonzales het volgende:
http://www.dannyhoekstra.nl
Houd het nou nooit op, na Jantje Smit, zanger Bob, Heintje en meer van dat soort tuig is er weer eentje opgestaan Danny. Ik zeg operatief de stembandjes verwijderen zodat we niet langer gegeseld worden.
Kindersterretjes van 11 jaar oud![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:38 schreef Loontjah het volgende:
Omschrijving: Omdat ik weleens moet wachten voordat ik moet optreden, speel ik graag even een spelletje op mijn mobieltje.
Heeft hij het Syndroom van Down ofzoquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef JackHerrer het volgende:
http://martijngeboers.nl/ daarintegen is Da BOMB!
lekkere kop heeft ie wel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef JackHerrer het volgende:
OMG wat een hoofdquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef JackHerrer het volgende:
Ad van de berg zou zeggen:quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef freddygonzales het volgende:
quote:Je Wa SOOO GOeedd..!!! We sijn beseten van je :d.Knapperd !
xx
Met vriendelijke groet Sander van Etten
Schoonbroer & webmaster van Martijn
Schoonbroer? heet zoiets niet zwager ofzo?quote:
lichamelijk ook als ik het zo ziequote:Op donderdag 29 juni 2006 15:20 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hij is verstandelijk gehandicapt
hehe, boem is ho stijl...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef JackHerrer het volgende:
Die heb ik nog in Tilburg op het terras op ziet treden een paar jaar geleden.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef Pietklaaso het volgende:
Dat kereltje van 11 heeft een vettere telefoon als mij
Klopt, zolang hij niet voor mij optreedt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef KNAK het volgende:
[afbeelding]
Meer respect voor hem dan een 11 jarige die gepushed wordt door zn ouders met $$ in hun oogjes
![]()
OMGquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef KNAK het volgende:
[afbeelding]
Meer respect voor hem dan een 11 jarige die gepushed wordt door zn ouders met $$ in hun oogjes
![]()
OMFGquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:06 schreef KNAK het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef JackHerrer het volgende:
de fans zijn ook niet helemaal 100quote:Geplaatst door: Henrico op 2006-06-21 02:10:33
Hey Martijn
Ik probeer ook een beetje te oefenen met zingen, en het gaat best goed. Ik houw van dezelfde muziek als waar jij van houwt. Boswandeling vind ik ook altijt al een goed nummer.
Heb je zin om een keer te komen luisteren om te kijken of ik talent heb, en dan misschien samen een duetje opnemen? Ik ken de hele tekxt van boswandeling en van Maria magladena al!
groetjes van henrico
ps ik woon vlakbei, in Hilvarenbeek!
Die telefoon heb ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:38 schreef Loontjah het volgende:
[afbeelding]
Omschrijving: Omdat ik weleens moet wachten voordat ik moet optreden, speel ik graag even een spelletje op mijn mobieltje.
[afbeelding]
Waar?quote:Op donderdag 29 juni 2006 17:31 schreef AffenStrudel het volgende:
[afbeelding]
Nog een spelvaut op de cover erbij![]()
www.spatiegebruik.nlquote:
Jij hebt echt geen gevoel voor Groningers he?quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:34 schreef freddygonzales het volgende:
http://www.dannyhoekstra.nl
Houd het nou nooit op, na Jantje Smit, zanger Bob, Heintje en meer van dat soort tuig is er weer eentje opgestaan Danny. Ik zeg operatief de stembandjes verwijderen zodat we niet langer gegeseld worden.
1993quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen gevoel voor Groningers he?
Dat kind doet harstikke goed zn best en is altijd harstikke vrolijk.
Heb ik jou ooit op de bunes gezien? Nee? Nou hou dan je klep met dat zielig leventje van je
Kennen jullie elkaar persoonlijk?quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Nou hou dan je klep met dat zielig leventje van je
Kloon-alertquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Heb ik jou ooit op de bunes gezien? Nee? Nou hou dan je klep met dat zielig leventje van je
quote:
1 Groningers? Wat zijn dat??quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
1. Jij hebt echt geen gevoel voor Groningers he?
2. Dat kind doet harstikke goed zn best en is altijd harstikke vrolijk.
3. Heb ik jou ooit op de bunes gezien? Nee? Nou hou dan je klep met dat zielig leventje van je
Tief op neuqfout.. 1993 was een slecht jaar en jij bent daar het bewijs van.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Whehehehquote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk een volwassen reactiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:14 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Tief op neuqfout.. 1993 was een slecht jaar en jij bent daar het bewijs van.
Wij , kuch, volwassen horen het respect te krijgen dat we verdienen.
Als dit slecht is hoor je ons te geloven.![]()
eenschquote:
Laat maar horenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:36 schreef CecilBDemented het volgende:
zal mijn broer zijn nummer een keer uploaden + cover van cd
dawn dan lache jullie je echt de ziekte
ohh ho ho wat slecht. en stug beweren dat het goed klinkt.
mijn hond is er cosmotruamisch gestrest van geraakt.
zodra mijn broer binnen loopt gaat mijn hond gelijk schijndood liggen.
geef hem geen ongelijk.
Mijn reactie is volwassen edoch ook onvolwassen. Dat mag omdat ik hoger opgeleid ben enquote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk een volwassen reactie![]()
Reactie in Gastenboekquote:
Face it: Kindsterretjes zijn kansloos.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
Zeker weten!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef JackHerrer het volgende:
Hela, wij verkrachten enkel meisjesquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:36 schreef Vinno het volgende:
Naar Belgie lokken met een optreden en dan hopen dat ze gepakt worden door een of andere verkrachter
Mensen die dit soort mensen loopt te verdedigen met het argument dat "zij het tenminste aandurven"quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:
Yvonne zingt?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef BdR het volgende:
Op Tv-Noord heb je soms Noord Clips XL, altijd van die zouteloze man-vrouw duo's, zoals Christiaan en Diana of Peter en Truida.
De muziek is ook altijd van hetzelfde nivorozen, geluk, regenbogen enzo..
[afbeelding]
laten we hopen dat de bliksem een keer inslaat in z'n mobiel.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:38 schreef Loontjah het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:17 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Wehehehe, die linker heeft progeria![]()
het zijn echt de zonnetjes in huis bij de incestfamilies van Papendrecht en Urk iddquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:24 schreef leejow het volgende:
[..]
ROFLCOPTER Die heeft benzeen in dr pap gehad ofzo![]()
Jah joh wat jij wilt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
Ik moest echt onbedaarlijk hard lachen toen die foto opeens op mijn beeldscherm voorbij kwam...quote:
Met een beetje geluk is 'Danny' afgeleid van Dennis en is er dus een BNer aanwezig!quote:
in zijn gastenboekquote:Geplaatst door: Klaas op 2006-07-02 01:25:52
Hoi Martijn, ik wil je alleen even vertellen dat, waar je ook mee bezig bent en wat er ook gebeurd: Ik zal je altijd steunen!
p.s. Wat je ook doet ga ALSJEBLIEFT NIET maar dan ook NIET lachen. Zo spaar je een hoop mensenlevens.
ahhhhhhhhhhhhhhhh is toch leuk die kleine Danny, hij kan tenminste nog vertellen, hoe elke avond sesamstraat is afgelopenquote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Morwen het volgende:
Mijn God wat een foto's![]()
En Danny is gewoon te erg, ik mag hopen dat dit zeeeeeeeer tijdelijk is![]()
Doe is nietquote:
Ja klopt ik las het ook, daar laat ik me verder niet overuit, maar kreeg wel het idee toen ik het las, dat die gozer onwijs gepuched word door de familie, maar goed als hij dat oke vind primaquote:Op zondag 2 juli 2006 02:18 schreef TheFrankey het volgende:
even niet vergeten dat deze martijn wel een verstandelijke handicap heeft....en ook een lichamelijke. Staan gewoon op zijn site
Reken er maar niet op. Die moffen houden dat jochie en z`n muziek in leven. Die zijn gek op dat soort fratsen.quote:Op zondag 2 juli 2006 01:29 schreef Morwen het volgende:
Mijn God wat een foto's![]()
En Danny is gewoon te erg, ik mag hopen dat dit zeeeeeeeer tijdelijk is![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 19:35 schreef Dennis-1993 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |