Ik zou niet weten waarom je counterstrike source niet zou kunnen spelen, die is immers bij het pakket inbegrepenquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:09 schreef savale het volgende:
kan ik dan ook counterstrike source spelen? zo ja dan bied ik 21 inclusief voor hl-2 of 35,00 inclusief voor beide...
Ik zie dat je in Wilnis woont, dat is geloof ik uit elke richtingquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:02 schreef savale het volgende:
okeej dat is wat uit de richting... Mjah ik verhoog mijn bod naar 37,50 voor beide. Ik vind het zonde om voor één spel de verzendkosten te gaan betalen.
Waarschijnlijk omdat je constant WeirdMicky als WeirdMickEy schrijft, en dat is dus fout. Wil je hem nog sellen? Mn bod geldt nog steeds.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef Lestat het volgende:
Oke, WeirdMickey heeft na ruim 24 uur niet zelf gereageerd en z'n email adres werkt ook niet, dus hij gaat nu naar de volgende hoogste bieder en dat is Toewan. Mocht die ook niet reageren, dan komen we bij DoNirvana.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:41 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je constant WeirdMicky als WeirdMickEy schrijft, en dat is dus fout. Wil je hem nog sellen? Mn bod geldt nog steeds.
Euh, ik heb vandaag m'n chello webmail meerdere keren bekeken, maar ik heb echt geen mailtje van je gehad. Wel zojuist (een half uur geleden) een SMS, maar zonder adresgegevens.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:20 schreef Lestat het volgende:
[..]
![]()
Sorry! Maar jij had mij natuurlijk ook kunnen mailen. Maar goed, na 1 mailtje gisteren heeft Toewan ook weer niks van zich laten horen (is e-mailen moeilijker door de warmte ofzo). Ik heb 'm wel m'n adres gegeven, dus we zullen zien of ie op komt dagen.
Yep, ik heb 'm vrijdag opgehaald.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:44 schreef DoNirvana het volgende:
is het al weg ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |