oh gewoon haar hele carriere en bio opsommenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:58 schreef Sokolsky het volgende:
Ik bedenk mij net dat het wel humor zou zijn om in mijn laatste FMT-post net dan vijf titels te zetten
Nee, maar dat dacht iemand anders welquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:15 schreef flyguy het volgende:
hoezo is dat dichter in de buurt?
dat is dus ook spiekenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk nu ineens dat je 24 bent.
Overigens ben ik ook wel eens op 40 geschat.
* Ineens denk je dat*quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:18 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk nu ineens dat je 24 bent.
Komt natuurlijk door die dode Japanner.quote:Overigens ben ik ook wel eens op 40 geschat.
over een paar weken 19quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:21 schreef Sokolsky het volgende:
Ja, ik geloof dat dat ook de achterliggende gedachte was.
Damn, ik ben over een paar weken ook al 24.
Door je Mike Myers avatar?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:21 schreef flyguy het volgende:
mensen denken soms ook dat ik uit de swingende sixties kom............
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:24 schreef Sokolsky het volgende:
Oh nee, ik ben over een paar weken 23. Hebben jullie dat nou nooit, dat je vergeet hoe oud je bent? Ik betrap me er vaker op dat ik vanaf m'n geboortejaar moet gaan rekenen![]()
Slimme meid, die wyccie.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik snap wel wat je bedoelt. Je weet dat je bijna 23 wordt, maar ondertussen zit je al zo erg met 23 in je hoofd, dat je wanneer je dan jarig bent, denkt dat je een jaar ouder wordt dan 23, dus 24 zegt.
Ik ben tenslotte al 24quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:26 schreef Sokolsky het volgende:
Slimme meid, die wyccie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |